Η Ντάστιν επέστρεψε στο σπίτι-αρχηγείο με το κεφάλι της βαρύ και σκεπτικό, αναλογιζόμενη την συζήτηση της με τον Ανατόλ. Ξεκλείδωσε και έκανε είσοδο στο γενικά ακατάστατο σαλόνι.
"Ντάστιν!" Άκουγε κάθε φορά τον Χένρι όταν έμπαινε μέσα αφότου έφερνε προμήθειες ή άλλα σημαντικά πράγματα λες και ήταν η πρώτη φορά. Μόνο ο Χένρι την υποδεχόταν πάντα έτσι θερμά, πρόσχαρα και ακόμη παραπάνω.
Είτε πήγαινε να φέρει επικίνδυνα πράγματα μετά από παραγγελία του Εφιάλτη από τη μαύρη αγορά ακόμα, είτε αφότου πετάγοταν στο κοντινό σουπερμάρκετ για απλές προμήθειες. Πάντα πλησίαζε, έσκυβε και της έδινε μια μεγάλη αγκαλιά σηκώνοντας την στον αέρα, λες και ήταν κανένα λούτρινο.
Όχι και τόσο λάθος, αφού ο περισσότερος κόσμος φάνταζε στον Χένρι σαν μικρές κοντές κούκλες. Ο Εφιάλτης δεν έκανε τέτοια πράγματα, μόνο συνήθως έγνεφε με το κεφάλι του, ο τρόπος του να καλοσωρίζει την Ντάστιν.
Ούτε λόγος για αγκαλιές με τον Ενρίκε. Η υποδοχή του προς το μέντιουμ ήταν πάντα από απόσταση, μιλούσε από ενσωματωμένα ηχεία στο σπίτι, αφού αρκετό χρόνο τον περνούσε στους υπολογιστές του. Και πάντα με σχόλια του τύπου,
"Α, ζεις ακόμη."
"Ακόμη δεν πέθανες; Άιντε πέρνα μέσα."
Ο Χένρι θα την αγκάλιαζε την Ντάστιν και τώρα που το κορίτσι επέστρεφε από τον ψυχίατρο, εάν δεν ήταν στη φυλακή. Το μέντιουμ απλώς αγκάλιασε τον εαυτό της.
"Μου λείπεις ήδη αρκούδε." Ψιθύρισε, μα κούνησε το κεφάλι της για να αποδιώξει τη θλίψη. Έσφιξε στη χούφτα της το κολιέ που φορούσε, δωράκι από τον Χένρι.
Το περιδέραιο έμοιαζε με 3 περίεργες, μάλλον κακοσχηματισμένες σταγόνες χρώματος σκ*τί, περασμένες με έναν λεπτό σπάγγο. Ο γίγαντας είχε προσπαθήσει να το φτιάξει, 5 μήνες αφότου οι Σκιές υποδέχτηκαν την Ντάστιν. Απλώς επειδή ήθελε να της κάνει δώρο.
Φαινόταν άσχημο, για το μέντιουμ όμως ήταν ίσως το πιο υπέροχο πράγμα που είχε ποτέ λάβει από άλλο άτομο μετά από τόσο καιρό. Αυτό το μπιχλιμπίδι αρκετές φορές την ηρεμούσε και φυσικά της θύμιζε τον Χένρι. Τον κολλητό της, στήριγμα της, σχεδόν αδερφό. Τον αρκούδο της.
Η Ντάστιν κατευθύνθηκε στον επάνω όροφο και μπήκε σε ένα από τα 4 δωμάτια που υπήρχαν. Στο συγκεκριμένο δωμάτιο που μπήκε είχε στα δεξιά όπως έμπαινες, μια πλατιά συρταριέρα με 4 συρτάρια. Πιο βάθος πάλι δεξιά είχε κάτι σαν παραβάν με ποιος ξέρει τι από πίσω.
YOU ARE READING
Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?
ActionΑντί να μπορώ να παραθέσω μια περιγραφή σε ανθρώπινα wattpad μέτρα, δηλαδή εδώ, λόγω δολιοφθορών με την περιγραφή αυτής της ιστορίας, αναγκαστικά θα την βρείτε σε μορφή κεφαλαίου. εσείς οι αναγνώστες ωστόσο αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε κανονικά...