14. Φιλίες και συνωμοσίες

28 4 23
                                    

Όλη η μέρα κύλησε με το δίδυμο Μ να έχει πάρει σιωπηλά στο κατόπι τη νέα μαθήτρια και να την παρακολουθεί με οποιαδήποτε ευκαιρία. Στα διαλείμματα και όταν είχαν ίδια μαθήματα δηλαδή. Και πρέπει να ειπωθεί πως ήταν, εάν όχι φανερά, αρκετά εντυπωσιασμένες.

Μέσα στην τάξη η Ρωξάνη έδειχνε αποροφημμένη στις σκέψεις της. Μηδέν προσοχή στο μάθημα, τουλάχιστον έτσι φαινόταν σε όλους. Τη στιγμή όμως που οι εκπαιδευτικοί την σήκωναν να δώσει απάντηση σε μία ερώτηση θέλοντας να την πιάσουν απροετοίμαστη, αφού πίστευαν πως δεν πρόσεχε καθόλου, η Ρωξάνη προκαλούσε σε όλη την τάξη έκπληξη όταν κοφτά και γρήγορα έδινε τη σωστή απάντηση χωρίς πολλή σκέψη. Ύστερα καθόταν πάλι γρήγορα στη καρέκλα της και επέστρεφε στις σκέψεις της.

"Γρήγορο πιστόλι η Ρωξάνη." Σχολίασε η Μέλανι στη Μιράντα.

Τρέλα τυχερή με τις απαντήσεις της ή υπερβολική φυτουλο-ιδιοφυΐα;

Όταν πήγαν να φάνε στην τραπεζαρία, είχε αποφύγει δύο αδέσποτες βολές φαγητού και άλλη μία σκόπιμη από μία ανάμεικτη παρέα αγοριών και κοριτσιών. Ειλικρινά δεν έδειχνε πως καταλάβαινε ότι δεχόταν 'μικρο-επιθέσεις'.

Αυτή η ανεξήγητη τύχη που είχε να αποφεύγει παγίδες και απειλές συνεχιζόταν και οπουδήποτε αλλού στα διαλείμματα. Πάλι χάζευε, τη στιγμή όμως που κάτι ετοιμαζόταν να της συμβεί, το απέφευγε χωρίς να βλέπει. Αντικείμενα πεταμένα εις βάρος της, σκουντήγματα, απόπειρες σπρωξιμάτων, ήταν ανέγγιχτη! Το πρόσωπο της πάντα έδειχνε πως αγνοούσε παντελώς ότι πράγματα συνέβαιναν γύρω της.

Υπερβολική τύχη ή κάποιου είδους μυστική ικανότητα;

Εάν ήξεραν την αλήθεια δεν θα αναρωτιώντουσαν.

Μόνο στο 4ο διάλειμμα σταμάτησε να είναι τόσο 'τυχερή'. Καθώς το δίδυμο Μ την έβλεπε να περνάει δίπλα από μια παρέα νταήδων στο 4ο διάλειμμα, ξεκάθαρα είδαν τον έναν από αυτούς με διαθέσεις να κάνει πλάκες και το πόδι του έτοιμο να ρίξει κρυφά τρικλοποδιά.

Μα δεν πήγαινε να βάλει τρικλοποδιά σε όποιον κι όποιον.

Αριστερά πρόσεχε

"ΜΈΛΙΣΣΑ!" Τσίριξε η Ντάστιν σταματώντας μόλις λίγα εκατοστά μακριά από τον νταή που ήταν έτοιμος να της ρίξει τρικλοποδιά.

Το βιβλίο που κρατούσε στα χέρια της εκείνη τη στιγμή ήρθε στα μούτρα του αγοριού όλο δικό του. Χάχανα και επιφωνήματα έκπληξης εξαπλώθηκαν στο διάδρομο, ακόμη και οι άλλοι νταήδες κρατιόντουσαν να μην γελάσουν που ο φίλος τους τις έτσι έφαγε από ένα κορίτσι. Ναι μεν η Ντάστιν δεν ήθελε να φάει τα μούτρα της εδώ.

Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?Where stories live. Discover now