Τον βρήκε γερμένο σε μια κολόνα ηλεκτρικού ρεύματος να καπνίζει ατάραχα. Όταν τον αντιλήφθηκε, στάθηκε προσοχή, χωρίς να αφήνει το τσιγάρο από το χέρι του.
"Αναφορά." Είπε απλώς. Ο καπνιστής δεν χρονοτρίβησε.
Ξεκίνησε με την μεταφορά του Εφιάλτη στην Range 13. Ανέφερε την κατάσχεση των γυαλιών του Ενρίκε. Ο άλλος άκουγε σιωπηλός χωρίς να διακόπτει. Ύστερα κάρφωσε το βλέμμα του πιο σοβαρά.
"Καταπόθηκε η ουσία από όλους Λεονίντ;" Ρώτησε. Ο άλλος δεν χρονοτρίβησε να απαντήσει.
"Όλους, εκτός από τον Γκάλοου και τον Πολωνό."
"Το απέφυγε..." Φάνηκε απογοητευμένος και την ίδια στιγμή αδιάφορος.
"Υπέστη μόνο λίγες μελανιές."
"Καλά. Κάτι να αναφέρεις από την προσωπική παρακολούθηση σου;"
"Ο Γκάλοου έχει πιάσει φιλίες με τον Πολωνό." Αποκρίθηκε ατάραχα ο Λεονίντ, προκαλώντας ελαφριά έκπληξη στον άλλο.
"Φιλίες;;; Έτσι ε; Γιααα, εξήγησε το αυτό λίγο παραπάνω."
"Τρόπος του λέγειν. Από την πρώτη μέρα παρακολούθησης του στην τραπεζαρία, ο Γκάλοου τον προσέγγισε πρώτος. Έκτοτε δεν σταμάτησε." Μην ακούγοντας τον άλλο να μιλάει, ο Λεονίντ συνέχισε. "Περνάνε χρόνο όλες τις ώρες που βρίσκονται μαζί και τρώνε. Συνήθως ο Γκάλοου ήταν εντελώς ήρεμος και απορροφημένος όσο ήταν μαζί του. Αλλά είχε και μερικά ξεσπάσματα εξαιτίας της ξανθόψειρας όταν απειλούνταν. Ειδικά κατά τη διάρκεια του περιστατικού με το Θερμό Κύμα συνεργάζονταν ως οι τελευταίοι 'σώας τας φρένας' φυλακιζόμενοι ενάντια σε όλους τους κα*λωμένους. Με το πέρας της επίδρασης της ουσίας και την επέμβαση των φρουρών, ο Γκάλοου δεν τον άφηνε καθόλου από κοντά του, επειδή είχε κρίση πανικού και οι φύλακες προσπαθούσαν να τον σηκώσουν με το ζόρι. Και όταν είπα της αγελαδίτσας από την ΦΑΓΕ να με ακολουθήσει στο ιατρείο, τον κράταγε όλη την ώρα."
"Ώστε έτσι κατάφερε να επιζήσει."
"Μάλιστα κύριε. Του έχει πάρει τα μυαλά και πιάσει τα αχαμνά γερά ο Πολωνός." Επιβεβαίωσε ο Λεονίντ.
"Δεν την κατανάλωσε την ουσία, αλλά τη λούστηκε και τις συνέπειες της... πειραγμένες." Γέλασε ελαφρά και ο Λεονίντ έκανε το ίδιο. Σταμάτησε. "Δεν υπέστη όλα όσα θα προτιμούσα, αλλά τώρα που το σκέφτομαι είναι προτιμότερο που ζει ακόμα."
YOU ARE READING
Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?
ActionΑντί να μπορώ να παραθέσω μια περιγραφή σε ανθρώπινα wattpad μέτρα, δηλαδή εδώ, λόγω δολιοφθορών με την περιγραφή αυτής της ιστορίας, αναγκαστικά θα την βρείτε σε μορφή κεφαλαίου. εσείς οι αναγνώστες ωστόσο αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε κανονικά...