Στις δύο βδομάδες που ακολούθησαν, η ατμόσφαιρα είχε αλλάξει εντελώς για την Ντάστιν. Πολλές συμπεριφορές επίσης.
Ο Ανατόλ μπορεί να είχε ξεφουρνίσει παραμύθια στο Δίδυμο Μ την μέρα που τις έφερε στο εξοχικό σπίτι του, όμως κάποιες από τις λεπτομέρειες επαληθεύονταν σε τρομακτικό βαθμό. Ίσως επειδή δεν ήταν απλώς μέρος των φανταστικών περιπετειών που τάχα μου είχε ζήσει σε προηγούμενα σχολεία αυτών των παραμυθιών η Ντάστιν.
Επειδή ήταν πιότερο μια πραγματικότητα. Από τη μέρα που όλοι στο Ανατολικό του Ντένβερ είδαν τον ιδιοκτήτη της Άλφα Ρομέο και ότι σχετιζόταν με την νεοφερμένη την Ρωξάνη, η στάση πολλών άλλαξε ακαριαία γύρω από το 'φυτό'.
Οι πιο πολλοί από αυτούς την κοίταζαν με φανερή ανησυχία, ακόμη και όσοι ήταν αδιάφοροι προς εκείνη. Περισσότερο για τον 'αδερφό της' και το επάγγελμα που ασκούσε. Την απέφευγαν. Πολύ προτιμότερο κάτι τέτοιο για την Ντάστιν πάντως.
Οι πιο εύποροι μαθητές ήταν αυτοί που ήθελαν να χώνουν τη μύτη τους στο background της οικογένειας της Ρωξάνης. Η Ντάστιν αρχικά είχε ανησυχήσει πως σύντομα θα έβρισκαν κάποιο ψεγάδι, κάτι που να πρόδιδε τα ψέματα της. Όμως δεν έγινε καθόλου έτσι, κάθε άλλο.
Πληροφορίες για τον λεγόμενο Βαλεντίνο Σκουιλόνι υπήρχαν στο διαδίκτυο και τα social media και αν και λίγες, 'επαλήθευαν' πως ο συγκεκριμένος δικηγόρος μπορεί να ήταν αρκετά απλησίαστος και απόμακρος από το φως της δημοσιότητας ήταν όμως εξαιρετικά καλός στο επάγγελμα του και είχε κερδίσει πολλές υποθέσεις.
"Μα πότε πρόλαβε και έφτιαξε αυτές τις πληροφορίες;!" Αναρωτήθηκε το μέντιουμ σιωπηλά καθώς μελέταγε μια 'υπόθεση' του, που άμα δεν ήξερε καλύτερα θα το έχαβε πως ήταν αληθινή. Ερχόταν πλέον στο σχολείο με πιο τρέντι ρούχα και εμφάνιση που έβγαζε μάτι πως υπήρχε χρήμα.
Η ντουλάπα του 'δωματίου της' είχε πολλά κοριτσίστικα ρούχα, καλής ποιότητας. Μα πότε είχε προλάβει να βρει και εφοδιάσει την ντουλάπα με τόσα ρούχα; Μπερδευόταν και αναρωτιόταν όλο και περισσότερο η Ντάστιν, μα ήξερε πως ο Ανατόλ θα είχε το στόμα του ραμμένο στις ερωτήσεις της.
Την τρίτη μέρα από την παταγώδη αποκάλυψη και αφού ο 'Βαλεντίνο' είχε έρθει όλες εκείνες τις μέρες να παραλάβει την αδερφή του και τις 'εκλεκτές της φίλες' από το σχολείο για να τις στείλει σπίτι τους, τα πλουσιόπαιδα πείστηκαν παραπάνω πως η Ρωξάνη ζούσε την ζωή που προβαλλόταν για τον αδερφό της.
YOU ARE READING
Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?
ActionΑντί να μπορώ να παραθέσω μια περιγραφή σε ανθρώπινα wattpad μέτρα, δηλαδή εδώ, λόγω δολιοφθορών με την περιγραφή αυτής της ιστορίας, αναγκαστικά θα την βρείτε σε μορφή κεφαλαίου. εσείς οι αναγνώστες ωστόσο αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε κανονικά...