Bölüm bir uzun okuyana kadar Allah sabır versin...
İyi okumalar...
.....
Uykumun içine eden alarm sesiyle uyandım...
Bravo güzel bir başlangıç....
SİNİRLE kalkıp başucumda duran çalar saati duvara fırlatım yada ben öyle sanıyorum çünkü Rüzgar küfürle anırıyordu, yatakta oturur pozisyone geçip Rüzgara baktım garibanım kafasını ovuyordu.
"Oğlum birgün beni bu çalar saatle öldürücen"
Evet ben duvar yerine koltukta oturan Rüzgarın kafasına atmışım,
"Lan kanka valla bilerek olmadı hem sen ne diye yaz tatilinde alarm kuruyorsun"
Rüzgar oflayarak ayğı kalkıp perdeleri açtı.
"He kanka, valla ben salağım biz zenginiz ya yaz tatili çalışmayıp yatcaz"
Heeee doğru lan biz fakir olduğumuz için yaz tatili çalışıp geçiniyoruz
Fazla asiyecilik oynama kümeste değilsiniz en azından
Nolmuş kümese mis gibi ev işte
"Doğru lan , sen yine o kafede mi çalışıcan"
"Bilmiyorum kanka gidip bakarım iş olursa ora olmazsa buluruz, ya sen?"
"Cemil ustayla konuştum oto tamiresindeyim yine"
Arabalara ilgim varda fantezi olsun diye oto tamiranesinde çalışıyorum dermişim, mecburi orda çalışıyorum ama arabalara gerçekten ilgim var.Daha fazla oyalanmayıp Rüzgarın sweti ve kendi siyah pantolonumu banyoda giyinip çıktım, saçımıda her zamanki gibi tepeden yaptım, benden sonra Rüzgar hazırlandı ve evden çıktık.
"Ravza kendine dikkat et kimseye bulaşma" dedi
Rüzgar,çocuğunu okula gönderen anne edasıyla.
"Yok lan ne bulaşıcam, sen yokken nezarehanenin tadı olmuyor" dedim sahte bir üzgünlükle.
Rüzgarla vedalaşıp iş yerime doğru yürümeye başladım.
Rüzgar benim çocukluk arkadaşım, şimdi ben kimim ondan başlayalım ben Ravza Nur ama Nur isminini kullanmıyorum ne o minoş minoş kız ismi, yanlış anlamayın bende kızım ama öyle kız değilim neyse boşverin,benim anne ve babacım 4 yaşındayken trafik kazası geçirip vefat etmişler.
Mekanları cennet olsun.
Sağol iç ses
Neyse devam, akrabam varmı bilmiyorum ama tek ailem onlar olduğu için ben yurda verilmişim,beni ilk zamanlar konuşmuyordum sonra benimle aynı yaşta olan Rüzgarla tanıştım abim oldu, kardeşim oldu,yeri geldi annem oldu kısaca ailem oldu, beni her zaman korudu, sonra ben on yaşıma geldiğimde beraber yurttan kaçtık, Rıza amca ve Selma teyzeyle karşılaştık bize çok yardımcı oldular.
"Deli kız ne düşünüyon yine"dedi penceredeki Selma teyze, iyi kadındır eşi Rıza amcada bizim karakolda müdürdür, sık sık ziyarete giderim keratayı.
"Yok bişey teyzecim, napıyon?"
"İyim kızım,iyim"
Nasılsın diye sormadım napıyorsun diye sordum desem napar acaba?
Selma teyzeyle kısa sohbetten sonra, yoluma devam ettim, Selma teyze aynı zamanda bizim ev sahibimiz ve bizimle karşılaştıkları günden bu yana bize çok yardımcı oldular Rıza amcayla ve birde Rıza amca gibi polis bir oğlu var, Gökhan abi 22 yaşında kendisini hiç sevmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Teen Fiction~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...