51

1K 75 24
                                    

BU BİR REKLAM MESAJIDIR:DİĞER KİTABIMA BAKIN ULAN YANİ LÜTFEN FJFJFJFJJDJD

💥İYİ OKUMLAR💥

Not:Medyadaki resim bir arkadaşımın projesidir dikkatini çeken aramıza katılabilir.
...

"KİLİM"

Okul diyor Ravza kilim ne alaka.

Evet Yamaç abimle kısa sarıldığımızı anın ardına kolundan tutup aşağı çekiştirmiştim.

Şimdi ise Yamaç abimin bana anlatığı kelimeyi bulmaya çalıyordum.

Okulda olan birşey?

"Öğrenci, kel müdür, gıcık öğrenci, aşko kuşko koz, moda tasarımcısı gibi dolaşan paçoz kız, ardından avanak apti bir adet sınıfın gerkez erkeği, inek bir öğrenci olmazsa olmaz yalaka kız, köyün ağası olan bir adet de çakma polet alemdar daha ne kaldı he birde cumhurbaşkanı gibi salınan müdür yardımcısı, Türkçeyi unutmuş İngilizce hocası, problemin tak kendisi matematik öğr-"

"SÜREEE BİTTTİ!!"

Ama daha çok seçenek vardı ki...

"Ravza her şeyi saydın ama tebeşir demek aklına gelmedi."

Hazarın kırıdayrak konuşmasına göz devirip omuzlarımı silkeledim.

"Tebeşir ne aqa, tarih öncesinde kaldı o bilmemem normal."

Haklıyım ama yani, tebeşir Kemal Sunal filminde Eminenin hasta olmak için içtiği sahneden sonra kalktı.

Bu gelmiş bana diyor ki 'tebeşir'.

"Yamaç-Ravza ikilisi 2 tane bildi, bu büyük başarı için ikiliye büyük bir alkış."

Kimse alkışlama yapmayınca ben son hızla ellerimi birbirine çarptım.

"OLEYY YAŞASIN HARİKAYIZ!!"

Heheyt yaşasın 2 tane bildik birini Azat abim demiş olabilir ama sonuçta bildim.

"Deli bu kız birde seviniyor."

Ilgazın boş konuşmasına burun kıvırıp yanıma oturan Yamaçın koluna ahtapot misali yapıştım. O da karşılık olarak kolunu boynuma dolayıp kendine çekti.

Sıra Azat abim ve Mirzadaydı.

"Evet Azat abim anlatıyor Mirza abim tahmin yapıyor, süre aynı 3 dakika."

Başlayalım bakalım bizim gibi harika bir perfonmes verecekler miğğ?

"BAŞLIYORUZ!"

"ÜÇ, İKİ..."

"Başlat la ne Acunlık yaptın."

Yazgının uzatmasın tepkisiz kalamayıp atlamıştım.

"Tamam ya BAŞLAYIN."

Heheyt BAŞLAYIN.

"Senin elindeki o aleti DEĞERLİ yapan ne?"

Azat abim çok iyi bir tanım yapmıştı ama zeki ikizim.

"Elimde alet mi var?" demişti.

"Ya genel olarak kullandığın birşey."

"Genel olarak ben alet mi kullanıyorum ki?"

Mirzanın salaklığına dayanamayıp lafa daldım.

"Telefon işte, onu DEĞERLİ yapanda İnternet cevap ya İnternet yada İnternet kaynağı modem."

ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin