Selamm mümin halkım 🤚🤚🤚
Öhhm öhhhm:
Kahve yap köpüklü olsun
Limonata yap tatlı olsun
Ders çalış karnen 5 olsun
Laf olsun torba olsun
Bu bölümü beğenmeyip beni takip etmeyenin Bülent Ersoy gibi oğlu olsun...
AMİN İNŞALLAH...Sizlere yine bu yaratıcı aklımla birşey yazdım, en içten şekilde hemde ddmdmdmdm.
Neyse duamızıda ettiğimize göre bölüme geçelim🤗
Bu bölüm çok yorum istiyorum, aklınıza ne gelirse iyi kötü her şekilde yorum ve eleştiri bekliyor canlar..
....
Kesitle başlıcaz okumak istemeyen '~' bu işaretten sonra okumaya başlaya bilir.~Hacerin anlatımıyla...
Not:Ravzalar konağa gelmeden önce...
Bir yıldız kaydı bugün çok kişi dilek diledi...bir yağmur yağdı bugün çok kişi yağmurla ağlad...
Ama bir ateş düştü bugün sadece masumlar yandı...
Acıyan saç diplerimi sızlayan kaşımı ve içime akan kanın sebebi olan dudağımın kenarındaki yarayı hiçe sayarak ayağı kalkmaya çalıştım.
Yine öfkesini benden çıkarmıştı, yine herkese dolup dolup sonunda nedensizce bana vurmuştu.
Kim mi??
Abi denecek kadar şahsiyeti olmayan abim Cafer...
Suçum gerçekten eşi Aytenin sevdiği yemeğin bugün yapılmamasımıydı.... Yoksa yine başkasına yetmeyen gücü banamı yetmişti.
Saçlarım öyle çekmiştiki saç tellerim yerlere savrulmuştu...
Ağrılara sızlayan bedenimi sonunda yerden kaldırıp kendimi dışarı attım.
Mutfakta akşam yemeğini hazırlarken Ayten gelmişti, yemeklere bakıp gitmişti, bense hiç bir şeyden habersizce yemeği yapıyordum taki arkamdan bir elin saçkarımı tutup beni sürüklemesine kadar...
Saçlarımdan sürükleyip beni bu karanlık odaya getirdi, küçükken de bu odaya gelirdik o zamanlar saklambaç oynarken beni saklayan abim şimdi bu odaya beni dövmek için getirdi...
Tüm öfkesini benden çıkardı ve gitti...
Bense yine ve yine sustum...
...
Üzerimdeki eski paçavra elbiseyi çıkarıp buz gibi akan suyun altına girdim...Su bedenimi ıslatırken göz yaşlarım suya karşıp akıyordu...
Bitmedi mi benim hattamın cezası...
Daha ne kadar bedel ödemeye devam edicem, daha ne kadar sessizce köşelerde ağlayıp olmayacak şeyler ümit edicem...
Ben mutlu olmayacak mıyım??
Ben bunları hak ettim mi??
Düşünüyorum o adamı kızıyla birlikte mutlu gördüğümden beri düşünüyorum, ben bunları hak ettim mi diye??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Novela Juvenil~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...