Keyifli okumalar...
....Yazarın anlatımıyla...
Herkes neşe ve mutlulukla düğünün tadını çıkarıyordı, Ravza ise yukarda can çekişiyordu ama yalnız değildi.
Genç adam (azıcık merak edin) kanlar içindeki Ravzaya baktı 'yine çok güzel olmuş' diye içinden geçirdi.
Kan çok fazla gidiyordu, kimse gelmeden burdan gitmesi gerekti ama Ravzayı böyle bırakmazdı üzerindeki siyah sweatshirt çıkarıp Ravzanın omuzuna sardı, kanı durdurmasada yavaş gelmesini sağlardı.
Genç adam Ravzanın başını dikkatlice yerleştirip ayağı kalktı, belindeki silahını alıp havaya üç el ateş etti, bu sayede herkes buraya gelirdi.
Genç adam silahını beline yerleştirip,yerdeki kıza baktı eğilip anına küçük bir buse kondurup doğruldu. Kimse gelmeden ordan uzaklaştı.
Herkes gelen silah sesiyle durdular, çünkü silah atan aşağıdan biri değil yukarıdan biriydi.
Azat kimin silah attığını anlamak için ortaya çıkıp
"Kim attı silah" dedi.
Kimseden ses çıkmadı çünkü onlar atmamıştı.
Azat etrafa baktı tam o sırada 40'lı yaşlarda bir adam ortaya çıkıp
"Azat ağam silah yukardan atıldı" dedi.
Azat ve tüm milletin bakışları yukarı kaydı, Ilgaz akılna gelenle telaşladı.
Ilgaz Ravzayı yukarı çıkarken gördü ve Ravza ortada yok.
Ilgaz kimseye birşey demeden hızla yukarı çıkmaya başladı, içinden defalarca lütfen 'Ravzaya birşey olmasın' dedi.
Bekir telefonla konuşurken çok yakından gelen silah sesiyle irkildi, Bekir silah sesinin geldiği yere bakmak için odadan çıktı ama yerde yatan Ravzayı görmeyi beklemiyordu.
Ilgazın hızla yukarı çıkmasının ardından Cevheroğlu erkekleride yukarı çıkmaya başladı, Azat gitmeden önce korumalar "Kimse burdan çıkmayacak buna sizde dahil" demeyi unutmadı.
Ilgaz yukarı çıkınca yerde yatan Ravza ve başındaki Bekiri görmeyi beklemiyordu.
Aceleyle Ravzaya yaklaşıp nabzını kontrol etti.
Azat ve diğer Cevheroğluları yukarı çıkınca onlarda küçük çaplı bir kriz geçirdi.
Mirza direkt Bekirin üzerine yürüdü
"Sen mi yaptın lan bunu kardeşime"
Bekir korkuyla geri çekildi Cafer Ağa ve Bekirin abileri Demir ve Emirde Bekirin önüne geçtiler.
Azat Ravzaya yaklaşırken Yamaçta Mirzayı tutmaya çalıştı.
"Mirza kendine gel, Bekir yapmaz" dedi Emir.
Mirza sinirden kuduruyordu ikizi yerde kanlar içinde neden yatıyordu ve neden Bekir herkesten önce buradaydı.
"B-ben birşey yapmadım, aşağıdan silah atılınca Ravzaya isabet etti Ravza düşerken ben tutum kolunu sarıp sonra sizin gelmeniz için silah sıktım" dedi Bekir az önce adamın yaptıklarını kendi yapmış gibi söyleyerek. Ravzaya yardım ben ettim desede bunu kimse sorgulayamazdı çünkü o adamın kurtardığını kimse görmedi Bekir hariç. Bekir hem yardım ben ettim diyerek herkesin gözüne giricekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Ficțiune adolescenți~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...