48

1.2K 102 85
                                    

Öncelikle bu yoldaki bana destek olan herkese teşekkür ederim iyi ki varsınız.

Bu yolun sonuna gelmiş bulunmaktayız, biliyorum ani ölümlerle sizleri biraz şaşırttım ama kaos seven bir yazarınız var.

Neysem vedaları sevmem ki bu bir veda değil diğer kitabımı yayınladım ( Riverlight09 beni takip ederek ulaşabilirsiniz) onuda okuyup bana destek olursanız sevinirim.

İYİ okumalar...

...

Yazardan...

Ateş derince nefes aldı onun için çok zordu, nasıl zor olmasın sevdiği kadını elleriye toprağa veriyordu.

Kalp atış nedeni artık bir ölüydü Ateşin...

Azat babasın baktı elindeki küreği alarak annesi ve kız kardeşi için yerin altından kalmaları için yer kazmaya devam etti.

Asya hanım ve Ravzanın ölümü herkese ağı-

ŞAKA ŞAKA KALBİNİZE İNDİRMEDEN SİZ BANA SAYDIRMADAN BEN BÖLÜME GEÇEM.

HİHİİ FİNAL DEĞİL EVET KÜÇÜK BİR ŞAKAYDI ŞİMDİ SİZLERİ ŞOK OLACAĞINIZ BÖLÜME BIRAKIYORUM.

🔷🔷🔷

Y

azardan anlatım...

❈❈ Rüzgar uğultusu kulağımı dolduruyor, bedenim yerinde dahada kasıllıyordu.

Kurtuluşum olan, bedenimdeki yükü ağrıyı dindirmek için çıktığım uçurumdan aşağı baktım. Huzur bulmak istiyorumdum.

Derin yüksekliği gözlerimi buğulaştırıp başımı döndürürken ardımdan kollarımın tutulmasıyla omuzum üzerinden başımı çevirdim.

Sağ kolumu Asya hanım, sol kolumu ise... Hacer halam tutmuştu...

Ama bu??

Halam ölmüştü??

İkisi aynı anda kollarımdan çekince bedenim kendini bırakmışcasına geri, onlara doğru gitti.

Uçurumun kenarından uzaklaşınca kollarımı tutan kadınlara yüzümü döndüm.

Ama o karanlık orman çeşitli çiçek bahçesine dönüşmüştü, bu... Bu nasıl oluyordu?

Asya hanımın bedenimi kaplayan beyaz fileli elbisesinin etekleri uçuş uçuş uçuşuyordu, yüzünden sıfır makyaj olmasına rağmen cildi beyaz ve ışıl ışıldı, onu incelediğim görünce yüzüne sıcak bir tebessüm yerleştirip bana gülümsedi.

ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin