Selamlar...
Napıyorsuz bakem, 🍯 peteklerim???
( ・_・)♡Keyifli okumalar...
...Bugün haftanın son iş günü yani mübarek gün cuma, aynı zamanda okulunda bu haftaki son günü, iyi iyi ilk haftayı devirdik gitti,
Dün Umutla biraz konuşup kappatım, Umut konağa yakın bir restoranda mutfak çalışanı olarak çalışıyormuş, tabi bu biraz gizli, o Cafer ve Zafer ağa bozuntularının haberi yokmuş, dünde oranın patronun oğlunun telefonumdan aramıştı beni, açıkçası çok sevindim.
Hacer halamın mücadeleye var olmasına, gerekirse onu o evden kaçırırım o evdekileri tek tek polisle aldırırım bir kadına ve bi çocuğa zulüm, itam ve şiddet uygulanmasına göz yumam, adaletin tam olarak olmadığı bu yerde adaleti ben sağlamak için elimden gelenin en fazlasını yapmaya hazırım.
(Yazarınız avukat olmak isteyen biri olduğundan haksızlığa gelemiyor)
Düşündüm taşındım diyemem hala aynı evdeyim ama düşündüm, benim eski telefonumu aslında o kadarda eski değil sadece ekranı biraz çatlamış onu bugün düğün alışverişine çıktığımızda yaptırıp birtane hat alıp Umuta vermeyi planlıyorum, gönül isterdi ki daha yenisini alayım ama şartlardan dolayı alamam, Azat abime desem alır ama ondan bu konu hakkında yardım istemiyorumki etseler bu zamana kadar o kadına yardım ederlerdi, bu konuda onlara kızgınım özelikle Cevher bey ve Asya hanıma, Cevher bey abi olarak kardeşine sahip çıkmazken Asya hanımda hemcinsi olan bir kadına sahip çıkmamış, ikisi bir olsa gayette birşeyler başarabilirdiler şimdi ben benden önceki bir kadına sahip çıkmayanlardan bana sahip çıkmalarını beklemiyorum.
Banyoya girip çıktıktan sonra okul kıyafetlerini giyip çantam ve telefonumuda alarak aşağı indim.
İlk rotam mutfak oldu, mutfağa girince Ayşenur abla ve önlüklü bir adet Yamaç gördüm,
La daştan şef olmaz,
"Günaydın kızım" diyerek sevecen bir şekilde konuştu Ayşenur abla,
"Günaydın abla, hayırdır başak falan mı öğütüyorsun"
Ayşenur abla ne dediğimi algılamaya çalışıyordu ama galiba yamaç anlamıştı ne dediğimi çünkü gülerek bana döndü,
"Günaydın Ravza" dedi,
Şimdi neden başak öğütüyorsun dediğimi anlamayanlar vardır anletem abim sahin olun bakem,
Şimdi bu doğu tarafında eskiden taşlarla buğday öğütüyorlarmış o yüzden bu tasıda mutfakta görünce aklıma geldi.
Onları mutfakta bırakıp yemek odasına gittim, yavaş yavaş evi öğrenmeye başlıyorum sayılır yani.
Günaydın,günaydın faslından sonra çabucak kahvaltımı yaptım, okula gitmek için ayaklandım hemencecik bugün çılgın Ayhan beyle işimiz var, bakalım derdi neymiş.
"Hadi ben dışardayım çabuk gelin" dedim okula bizi bırakacak şahıs ve Mirzalara.
Ben çıkınca ardından Mirza, Ilgaz ve Yazgıda geldi, Asya hanım o gün bana sarılmasına izin vermedik ten sonra Mirzalarıda okula giderken uğurlamadı,
Kendince onlara sarılınca benim üzüldüğümü falan zannetti ama bende bir gram duygu bile barındırmıyordu davranışları, isterse oğullarını öpüp sarılarak öldürsün bende ne kıskanma nede onlara özenme gibi birşey olur çünkü özenmek bile gelmiyor içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Подростковая литература~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...