Elif_naz25 bu bölüm Ateş ve Ravzayı öldürürsen seni boğarım diye tehdit eden güzeller güzeli kuzenim Elifime gelsin❤️🙃Keyifli okumalar...
...
Yazarın anlatımıyla... (İlahi bakış açısı..)
Azat hâlâ ilacın etkisine de olan Ravzayı yavaşca uçak koltuğuna yerleştirdi.
Kemerini takarken ilk birlikte uçağa bindikleri an gözlerinin önünde canlandı.
"Kemer yanda" demişti etrafına melül melül bakan küçük kıza kardeşine.
"Yok yani salakta değiliz biliyoruz herhalde kemer nerde" demişti oda sistemle,ve tatlılık katan sinirle.
Azat Mardine gidecek olan özel uçaklarına Ravzayı yerleştirip uçağın dışında onu bekleyen ailesi ve Azra'nın yanına geri döndü.
Azatın uçaktan inmesiyle gözler Azata sabitlenmişti.
"Oğlum Ravzam uyandı mı?" Asya hanım ağlamaktan bitap olmuş bir beden ve meraklı gözlerle oğluna baktı.
Azat olmusuzca başını sallayıp ailesi'nin karşısında durdu.
"Ravza iyi olana kadar bir kaç gün, bir kaç hafta yada aylarca burdan bu evden uzak tutcam, bu şehir bu insanlar en önemlisi aile olmayı başaramayan bizler ona fazlaca zarar veriyor, iyi olması için gerekirse ömrü boyunca ona orda bakcam."
Azatın sert sözleri bir çok kişiyi şoka uğramıştı, haklı olduğunu herkes biliyordu, çünkü hepsi o kıza bir darbe vurmuştu ama ona kendilerini affettirmek ve mutlu bir aile olmak istiyordu hepsi.
Peki aile olmayı isteyecek, herşey unutacak bir kız kalmış mıydı?
Azra, Azata yaklaşıp her hangi bir kriz anında kullanması için sakinleştirici iğne ve haplar vermişti. Zaten Ravza geri gelince onunla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordu.
"Azat bu ilaçlar sakinleştirici, büyük ihtimalle yaşadığı krizi ve yaptıklarını hatırlamayacaktır, sana tavsiyem bir süre bu konu hakkında üzerine gitme, eğer konuşmak istersende bu hapı ilk önce kullansın, olası bir kriz için engel olsun. Eğer geçirdiği krizi hatırlarsada bu iğneyi koluna sakince yap."
Azat büyük bir ilgiyle Azrayı dinleyip yapması gerekenleri en doğru şekilde öğrendi.
Herkesle vedalaştıktan sonra Azatta uçaktaki Ravzanın yanında yerini aldı.
...
Cevher bey ve ailesinin evinde sessizliğin hakim olduğu bir sabaha uyanmıştı herkes.
Asya hanımın annesi ise torunun başına gelen talihsiz olayı kızının ağlayarak anlatmasından öğrenmiş ve üzülmüştü.
Sessiz ve kimsenin iştahı olmadığı bir kahvaltı sonrası herkes günlük rutunine dönmek için hazırlanmaya başlamıştı.
Cevher bey, Yamaç ve Hazar iş için giyinip ofise gitmişlerdi.
Mirza ve Yazgıda okul için giyinip aşağıda abileri Ilgazın gelmesini bekliyordular.
Ilgaz ise okula gitmek yerine Mardine abisinin ve Ravzanın yanına gitmek için kendine küçük bir valiz hazırlıyordu.
Kafasını karıştıran ve bazı şüpheleri vardı, bunları abisine anlatmalıyıdı, şüphelerinin peşinden gitmeli öğrenmeliydi herşeyi.
Ilgaz küçük valiziyle evden çıkıp kardeşlerinin önünde durduğu arabasının yanına gidip, valizini arabanın bagajına yerleştirip sürücü koltupundaki yerini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Teen Fiction~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...