༻BÖLÜM 2༺

266 29 23
                                    

Uzun ara ardından Vpn yardımı ile tekrar arkanızdayım... Umarım özgürlüğün hakkımız olan wattpad'ın kısıtlaması en kısa zamanda açılır çünkü Vpn o kadar güvenilir değilmiş ve çoğu kişi kullanmaktan korkuyor... Ben, beni bekleyen okuyucularım için kullanmaktan çekinmedim...

İYİ OKUMLAR yıldız ışıklarım... 🥀 🤩 😘

...
Hatırlatma:

O kadın çalışan değil babamın karısı...

O kız da babamın kızıydı...

Gözlerim kararmaya başlamış dünyam ayaklarımın altında çekilmeye başlamış gibiydi, etrafımdaki sesler azalırken gözlerim kapanmadan hatırladığım tek şey kendimi Atakanın kollarına bıraktığımdı...

Gözlerimi sıkıca kapatmış açmamak için kendimi zorluyordum, açarsam o kadını o kızı ve bana bize bunu yaşatan o iğrenç adamı görecektim.

O kız...

Benim yaşlarımda...

Kızı yaşında biriyle...

Aklım almıyor beynim vurgun uğramış gibiydi.

Kapı kapanma sesi gelince kulağımda ılık bir nefes hissettim.

"Yeter numara yaptın artık açmalısın gözlerini güzelim."

Atakan görmek istemediğim için numara yaptığımı tabi ki anlamıştı.

Gözlerimi kırpıştırarak yavaşca açınca başımda Ateş, Atakan ve Azat vardı.

Hep A takımı...

Atakan elimi tutup bayılınca beni uzandırdıkları koltuktan hafifçe kaldırdı.

"Tansiyonun düşmüş, bayıldın iyi misin şuan?"

O anları unutmak istesem de başımı hafifçe onaylayacak şekilde haraket ettirdim.

Bakışlarım bana bakan Azat ve Ateşe kayınca Ateşte takılı kalmıştı, farklı bakıyordu bana... Birşeyi çözmek istercesine bazı şeyleri anlamak istercesine bakıyordu...

Azat ise hissiz bir şekildekaçışlarım bHazyemiyorsunrmalarım aslında onun içinereceği kardeşi değildim artnertabağımaca yerimde kalkıp Atakan'nın koluna girip elbisemin eteğini düzelttim.

"Kusura bakmayısöylememleuktan olsa gerek."

Azat 'sorun yok' dedikRavzadara birlikte baIlgazınemek masasına gitmek için yürsesizlikşboğmuştu
İçinden sessizce geçtiğim evin duvarları çığlık atıyordu resmen, eski anılarım gülerek indiğim basamakardeşinizletan seslenen annemin sesi... Ilgaza sataşmalarım, Yahatırlattığımarım, Hazarla  hepsiyle olan anılarım çığlık atıyordu resmen...

Hani nerde o günler??

Hani annem...

Hani ailem...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin