35

4.3K 260 162
                                    

Selamlar 🍫🍫🍫'talar....

Sıkılmadan okumalar...

...

Şaşkınlık başımı iki yana sallayıp, yatakta doğruldum.

"AAAAAA!!!"

KARŞIMDAKİ KİŞİYE BİR DAHA BAKTIM.

"RÜZGARRRRRRRRR!!!!"

Sevinç ve şaşkınlıkla yataktan çıkıp kapının önündeki kardeşim, abim, arkadaşım ve ailem olan kişinin üzerine uçtum, gerçekten uçtum şaka yok.

Bir kolum sargı da olduğu için Rüzgarı boğma işi sağ koluma kaldı.

"Lan sen, burdasın"

Bir anlık aklıma gelenle tek kolumla boğduğum Rüzgarı bırakıp, hafifçe yanağına tokat attım.

"Gerçeksin dimi sen"

Rüzgar tokat attığım yanağına elini koyup,

"Tabi gerçeğim, kızım" dedi.

Ayyy lan gerçekmiş. Tekrardan kaldığım yerden devam edip Rüzgara sarıldım, oda koluma dikkat ederek bana sarıldı.

Günler haftalardır, yüzüne hasret kaldığım yıllarımı geçirdiğim abim, kardeşime sıkı sıkıya sarıldım. Çok ama çok özlemişim onu.

"Seni çok özledim..."

"Bende seni çok özledi-"

"RAVZA KİM BU ÇOCUK!!!"

Azat abimin sesiyle irkildim.

Parmak ucumda yükselip Rüzgarın omuzunun üzerinden baktım.

Azra AAAAAA!!!!!

Lan bu kadının Azat abimin ekseni etrafında ne işi var?????

Azat abimin sorusunu bir kenara koyup, deli daktırını yanına gidip onu Azat abimden uzaklaştırdım.

"Oyyy!!!, Benim daktırım beni merak mı?, Etmiş"

Azraya sahteden sarılıp Azat abimle arasındaki mesafeyi açtım.

Yeter bu kadar uzaklık, Azrayı yeterince uzaklaştırınca, Azat abimin yanına gidip koluna girdim.

Rüzgar benim bu hallerime kendinden alışık olduğu için gülerek izliyordu.

Azat abim bana anlamsızca bakıp, kafasıyla Rüzgarı işaret etti.

"Bu Rüzgar benim ailem, Rüzgar Azat abim" dedim.

Azat abim Rüzgarı görmediği için tanımıyordu ama illaki adını duymuştu, Rüzgar ise benim ne yaşadığımı an ve an öğrendiği için Azat abimi görmesede tanıyor gibiydi.

Azat abim aydınlanmış gibi kendine gelip boşta olan elini Rüzgara uzatı.

"Hoşgeldin Rüzgar"

Rüzgar Azat abimin uzatığı eli tutup saygıdan dolayı,

"Hoşbulduk Azat abi" dedi.

Yani saygılı çocuk ondan büyüklere 'abi' der.

...

Azat abim ve Rüzgarın tokalaşma falı bitince Azat abimin aldığı karamları alıp yatağa çıktım.

Çikilatamı açıp karşımdaki deli daktırına baktım.

Bunlar neden beraber geldi???

Azat abim neden bu kadar geç kaldı??

Bunlar tesadüf olamaz dimi, lan yoksa yoksa bunlar kantinde buluştular mı???

ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin