Selamlar...
Lütfen okuyun...
Defalarca sınır koyuyorum dedim belki ama size kıymayıp koymadım... Ama okunma sayısına göre çok az bir oy var yani bir yıldıza basmak bu kadar zor değil, okunma sayısı yüksek olmasına rağmen oy verilmediği için kitabın sıralaması düştü, düşünü 20 okuması olup 20 oyuda alan kitaplar sıralamada daha yüksek(misal verildi), benim kitabım bunu hak etmiyor bence, benim bu kitabı yazma amacım hayattan yaşadığım ortamdan uzaklaşmak istediğim içindi, bana bu kitap çok iyi geldi, gerek yorumlarınıza gerekse burdan tanıdığım insanlar sayesinde özellikle @gul_clk21 ikizim sayesinde, uzaklaşmak istediğim hayattan uzaklaştım... Neyse bu zamana kadar bana desdek olan herkese en içten şekilde teşekkür ederim ❤️❤️...
Beni takip edip duyurularadan haberdar olabilirsiniz, diğer bölümde bahsettiğim kitabımın kapağı hazır takipçi sayım 150 olunca onuda yayınlamaya başlıyıcam.
Sınır dolana kadar bölüm gelmiycek, sınır bugün dolsun bölüm bugün gelecek😉
Oy;150
Yorum:250(boş yorum değil)Keyifli okumalar...
Riverlight09Yazardan...
Bulutlar birbirlerine olan olan öfkelerini çarpışıp yere yıldırım düşürerek çıkarırken arada kalan masum tane tane yağmur damlaları oluyordu...
Herkes öfkesinin kinini yaşarken arada yine masumlar kalmıştı...
Hacer kendini ölüme bırakmasının üzerinden günler geç-....
(Şaka şaka siz bana saydırmadan ben devam edeyim)
Yazardan...
Umut, Ravza, Rüzgar, Ateş ve Ateşin adamları şehrin her yerine bakmıştı.
Ravza soluklanmak için durup ellerini dizlerine koydu, Ravzanın durmasıyla Ateş ve diğerleride durmuştu.
Hepsi çok yorulmuş, şehrin içinide iğne deliğine bile bakmışlardı.
Umut annesnini gidebileceği yerleri bilmiyordu çünkü annesi bir yere gitmemişti.
"Bence şehir dışında"
Rüzgar her yere baktıkları için bu şehirde olmadığını düşünüyordu ama Ravza ve Ateş bu fikirde değildi.
"Bence bu-"
"Bence burda şehrin içinde"
Ravza Ateşin konuşmasına izin vermeyip lafını kesti, Ateş bunu başkası yapsa canını okuyacağını biliyordu ama bunu yapan Ravza olunca, herkese aslan olan mafya çocuğu Ateş NOYAN sevdiği kız sözünü kesti diye mutlu oldu.
"Her yere baktık Ravza"
Umut konuşmamaya dahil olmuyor olamıyordu, gözleri bozuk musluk gibi su sızdırıken sadece susuyordu...
Ravza bu zamana kadar dışarı çıkmayan halasının nereye gittiğini bir türlü düşünemiyordu.
Ravza derince nefes alıp şehrin içindeki son bakmadıkları yere bakmak için yola devam ediyordu ki... Ateşin sesiyle durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Ficção Adolescente~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...