7. Umut

39 5 0
                                    

Haftasonuydu ve Taehyung Yoentan'ıyla birlikte dans kursuna döndü ilerliyordu. Beyaz bir tshirt giyinmiş üzerinde de siyah bir sweatshirt vardı. Klasik siyah pantolon ve spor ayakkabıları vardı. Yoentan her an atlayıp kaçmayan köpek olmadığı için Taehyung onu kucağında taşıyordu.


Telefonuna bildirim geldiğinde akbilini metroya binmek için okuttu ve telefonu sağ eliyle zor da olsa almaya çalışmış ve başarmıştı.

Gelen kurs davet bildirimini okumayı es geçip kafasına kaldırdı ve metroya binip boş bir yere oturdu. Yoentan kucağında uslu ulsu otururken Taehyung telefonunu açtı ve gelen bildirime bastı. Beyaz bir ekran açıldı ve bir profil belirdi. Yuvarlak bir çerçevenin içinde profil vardı ama tam gözükmüyordu çünkü küçüktü.

+82 10-4786-3292

1 yeni mesaj

“ Merhaba Bayan Hwang. Ben sizin kursu gerçekten çok beğendim. Aslında çok zamandır gelmek istediğim bir yerdi ama hiç boş bir zaman bulup araştıramadım. Bu gün az da olsa biraz araştırdım. Galiba siz gittiniz ve yerinize başka bir hoca geldi. Şey ben çoğu kişiyi tanımıyorum sadece sizi tanıyorum Ye-jin hocam. Dans hakkında bildiğim binlerce tüyo var, yani diyeceğim o ki, ben de sizin kursunuz büyük bir memnuniyetle katılmak istiyorum. Jeon Jungkook, 20 yaşında. Aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum! Katılmak istediğim  1. Grup 23. Oda Saygılar:)”

Yazanları teker teker okuduktan sonra 1.23 odasının ona ait olduğu aklına geldi. Yazan kişinin ismi ona tanıdık geliyordu ama asla nerden ve kim olduğu aklına gelmiyordu. Metro harekete geçmişti.

Taehyung bu şahısın kendi numarasına yazacağı sırada kucağında haylaz köpeği atlayıp metronun önlerine doğru hızla koştu. Taehyung biraz endişelenmiş ve fazlasıyla sinirlenmişti. Çantasını oturduğu yere bırakıp o da yoentan'ın koştuğu yere doğru ilerledi. Metrodaki bazı kişiler ona bakıyordu.

"Az önce buradan koşarak geçen bir köpek nereye gitti acaba?" Orta yaşlarda bir kadından sorduğunda kadın biraz eğilip ondan beş altı koltuk ileride olan çocuğu gösterdi. Yoentan bir tane yirmili yaşların altında olan adamın yanındaydı ve kendini ona sevdiriyordu. Adam oturduğu yerde eğilmiş yoentan'ın kafasını okşuyordu.

Taehyung kadına teşekkür edip köpeğinin yanına gitti. Yoentan Taehyung'u gördüğünde onun ayağının altına geldi. Yoentan girtiği için adam başını kaldırdı ve karşılaşacağını düşünmediği yüzü gördüğünde gözlerini sonuna kadar açtı.

"T-Taehyung hocam?" Aşağıdan ona tebessüm eden adama karşı yüzü olduğundan fazla ciddiydi.

Tek kaşını kaldırıp karşısındaki çocuğu süzdü.

"Benim grubuma katılmak isteyen kişi sen misin Jeon?" Aklına gelen ilk soruyu sorduğunda Jungkook anlamamış gibi kaşlarını çattı.

"Pardon, daha açık ola bilir misiniz? Anladım da."

"Dans kursuna katılmak isteyen kişi sen misin, Jeon Jungkook?"

"Evet de siz bunu nerden biliyorsunuz?"

Taehyung hiçbir şey demeden Yoentanı kucağına aldı ve kendi yerine doğru gitti. Oturup telefonunu tekrar çıkardı ve yazmaya başladı.

Aienkien | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin