Medya: Devrim"Bana bunu nasıl anlatmazsın sen Korkut. Nasıl böyle bir şeyi saklarsın benden"sesi ne öfkeli ne de sakin çıkıyordu. Sadece halen olayların şokunu yaşıyordu. Haklıydı. İlk başta onu her şeyi anlatmalıydım ama nasıl bilebilirdim ki mahallenin gelir gelmez öğreneceklerini. Nasıl oluyor da hemen öğrenmişlerdi. Konuşmam gerekiyordu. Benden açıklama bekliyordu fakat ben nereden başlayacağımı bilmiyorum bile. Gözlerinin içine baktım.
"Anlatacaktım Kerem. Sadece biraz toparlanmam gerekiyordu. Dün çıktım hapishaneden. Biraz kafamı toparlamam gerekiyordu. Yoksa saklamak gibi bir derdim yoktu ki. Anlatacaktım emin ol." sakin ses tonu ile konuşmak için kendimi kasmıştım. Dönüp durduğu yerden uzaklaşıp yanıma geldi. Bana doğru döndü ve anlayışla gülümsedi.
"Anlatmak ister misin peki? Dinlerim seni" dedi. Sesinde ki o güven verici tını ile gülümsedim. Biliyordum dinleyebileceğini. Başımı sağ sola salladım. Şu an konuşmak istemiyordum ama akşam mahalleye açıklama yapmak zorunda idi. O dağ ayısını öyle sakinleştirmişti.
"Tamam ne zaman anlatmak istersen dinlerim seni" dedi. Bende ona gülümseyip sarıldım. O da sıkıca karşılıklar vermişti. Zorlamadığı için çok şanslıydım. Ama ilerde anlatmak zorunda kalacaktım. Enin sonunda benim kabusumu öğrenecekti.
"Akşam mahalleyi anlatacak bir şeyler düşünürüm ben. Ama sende biraz sakin ol olur mu? Devrim abiye bulaşmaman gerekiyor"dedi tane tane. Dediklerine göz devirdim. Uyuzun teki idi. Nerden duydu bilmiyordum ama onunla işim olacağı belliydi.
"Bakarız Kerem."dedim ama sesim tam aksini söylüyordu. O da bunu bildiği için saçımı karıştırdı. Huysuzca söylenip elini itmeye çalıştım.
"Abi diyeceksin bana kara oğlan'ım. Büyüğüm senden"dedi ama sesi alaylı çıkmıştı.
"Hadi git artık Allah'ına seversen." küçükken de böyleydi Kerem. Ona abi demem için sürekli beni darlardı. Gülümsedim. Aklıma gelen anılar canlandı gözümde. Kerem ve ailesi daha önce bizim şehirde yaşardı. Baya bir zaman vakit geçirmiştik. Daha sonra Ankara'ya üniversite için gelmek zorunda kalmıştı. Yine de muhabbet etsekte araya mesafe girdi. Bu durumda bizi koparmıştı. Eğer onu kafede görmeseydim nasıl bulacağımı bilmiyordum. İyi ki çıkmıştı karşıma. Derin bir nefes alıp odama gittim. Biraz daha uyusam iyi olacaktı.
🫥
"Abi sakin ol lütfen" karşımda ki bedeni dinlemeden kaç kez içtiğimi bilmediğim sigarayı ateşledim. Çıldırmak üzereydim. Kerem olmasa o piçi buradan gönderirdim ama sevdiğim bir delikanlıydı kerem. Onun hatırına akşam ki açıklamayı bekliyordum.
"Ne yapmayı düşünüyorsun kardeşim." Serhat'ın konuşması ile sandalyeye oturdum. Onun günü idi bugün. Bozmak istemiyordum.
"Senin sözünden sonra konuşacağız kardeşim. Kerem iyi biri. Eminim yanlış bir şey yapmaz." başını salladı ama dudağında buruk bir gülümseme oldu. Sonra gözlerime baktı. Ona ne var gibisinden göz kırptım.
"Neden mutlu değilsin sen. Bugün sözün var lan" tespih olan elim ile omzunu dostane bir şekilde sıktım.
"Benim mutlu olmam yasak be biraderim. Ailem mutlu olsun yeter bana"gözleri mi dolmuştu onun.
"Piştt oğlum ne oldu lan birden. Derdin mi var senin. Anlat kardeşine." Dedim anlayıştı bir şekilde. Gülümsedi ama içten değildi.
"Anlatsam bu sahte düzen mahvolur be Devrim. Kurduğum hayat bozulur. Sen takma bana. Ben sahte dünyamda yaşamayı alıştım artık. Böyle iyi" ne dediğine dair bir fikrim yoktu ama sonra konuşacaktım bu mevzuyu.
"Akşam olay çıkarma olur mu? Şu yeni gelen çocuk ile sözden sonra konuşalım. Neyin nesi öğreniriz. " dedi. Konuyu değiştirmek istediği belliydi.
"Amına koyduğum piçi. Birde atar yapıyor bana. Sik beyinli puşt." kahkaha sesi ile bakışlarımı Serhat'a çevirdim.
"Bayağı kızdırmış seni delikanlı bakıyorum." Alay kokan sesine karşılık başına bir tane geçirdim.
"Sus lan pezevenk. Dalganı sikerim senin." Başını ovup bana dik dik baktı. Sonra gülümseyip ayağa kalktı. Kapıdan çıkmadan bana bakıp göz kırptı.
"Büyük aşklar kavgayla nefretle başlar be kardeşim. Dikkat et"dedi ve koşarak çıktı. Piç gider ayak beni delirtmişti.
"Senin etmiş olduğun imayı sikerim Serhat."
Serhat: 30 yaşında
Kerem: 28 yaşında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Oğlan
Teen FictionTamamlandı!! Hapishaneden yeni çıkan Korkut ile mahallenin abisi olan Devrim'in hikayesi...