Aşıktım amk!!

8K 488 31
                                    


Kitap nasıl gidiyor canlar. Lütfen yorum yapında yazma hevesim olsun. Gidişat nasıl?

Bakmadan attım 😬

........

Serhat abim ile konuştuktan sonra biraz rahatlamıştım. Birilerini bir şeyler anlatmak çok iyi gelmişti. Ama halen içimde bir sıkıntı vardı. Ondan hoşlandığımı kabul etmiştim etmesine ama hoşlandığım kişi benden nefret eden biriydi. Öyle böyle değil resmen düşmanıydım. Bu ironik durumu anca ben yaşardım zaten.

Eve yaklaşmıştım. Kerem'e ne diyeceğimi bilmiyordum bile. Söylemek istesem bile nasıl bir tepki ile karşılaşacağımı bilmiyordum. O yüzden bir müddet saklayacaktım.

Kapıyı yavaşça açıp içeriye girdim. Ses çıkarmamak için ekstra efor sergiliyordum. Kapıyı kapatıp yavaş adımlar ile odama girdim. Bir an önce uyumak istiyordum.

Pijamalarımı giyindikten sonra yatağıma geçtim. Aklımda dönüp duran düşünceler ile nasıl uyuyacaktım bilmiyordum ama bir an önce uyuyup bir şeyler yapmam gerekiyordu.

............

Kapımın birden açılması ile irkilerek uyandım. Ne oluyordu amk. Tek gözümü açıp kapıya baktım. Keremdi. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Biraz yataktan doğruldum. Neden böyle bakıyordu ki.

"Neden dövecekmişsin gibi bakıyorsun Kerem"dedim uykulu sesimle. Yanıma adımlayıp kafamı birden vurdu. Ne olduğunu anlamamış öylece baktım suratına. Sonra kaşlarımı çattım.

"Ne vuruyorsun lan" diyerek biraz sitemle bağırdım. O ise ifadesine bozmadan bana baktı. Kesin olanları öğrenmişti. İyi de kimden öğrenmişti ki. Serhat abim asla demezdi biliyordum.

"Dün gece nereye gittin lan. Seni beklerken uyuyakalmışım"dedi. Sesi sinirliydi ama gözlerinde ki o endişe belli ediyordu. Şükür öğrenmemişti.

"Şey biraz yürümeye ihtiyacım vardı. O yüzden gittim" dedim ama inandı mı bilmiyordum. Şahsen biri bana bunu dese yalanını sikeyim derdim. Ama o inanmıştı büyük ihtimalle. Çünkü siniri gitmişti.

"Birde vuruyorsun bana amk. Elin ayarını sikeyim senin Kerem"hafif acımıştı ama bunu bir tek ben biliyordum. Ayağa kalktı. Rahatlamıştı. Ve yine başıma bir tane geçirdi.

"Kalk artık it. İşe gideceğiz."diyerek odadan çıktı. Tuhaftı bu adam. Daha fazla oyalanmadan kalktım. Bugün Devrim ile konuşmak istiyordum ama nasıl olacaktı bilmiyorum.

Sabah rutinlerimi yapıp mutfağa ilerledim. Kahvaltı yapmak istemiyordum zaten. O yüzden gidelim gibisinden baş hareketi ettim ve direk dış kapıya ilerledim. İçimde hem heyacan hem de korku vardı. Daha baskın olan heyacandı. Keşke dememek için çabalayacaktım. Onun heyacanı vardı içimde.

..........

Birkaç saattir dolu olan kafe yüzünden bir türlü fırsat bulamadım. Bugün dolu olacağı tutmuştu amk. En azından gelir diye ummuştum ama ne gelen vardı ne de giden. Ben böyle şansın taaa......

"Masa 3'e bak Korkut" Kerem'in seslenmesi ile hemen fişi alıp masaya ilerledim. Kalabalık gelmişlerdi. Bazen böyle toplu gelen çok olurdu ve en yorucu bu oluyordu. Çünkü herkes farklı sipariş veriyor ve sürekli o masa ile ilgilenmek zorunda kalıyordun. Bu da sürekli o masaya git gel yapmana sebep oluyordu. Şansıma bir kez daha küfredip isteklerini birbir yazıp Kerem'e ilerledim. Bugün o ilgileniyordu bu işle. Hepsini söyleyip etrafa göz gezdirdim.

Ne vardı şimdi gelse de görsem. Düşüncem ile kaşlarımı çattım.  Ne zaman onu görmeyi bu kadar çok ister olmuştum. Birden olmuştu aslında. Ya da ilk gördüğümde etkilenmiş ve fark etmemiştim. Aslında ilk kez erkek birinden hoşlanıyordum. O yüzden ne yapacağımı bilmiyordum. Serhat abi olmasa belki de hiç ümidim olmazdı. Oflayıp kendimi toparladım. Tam o arada kapının açılması ile bakışlarımı oraya çevirdim. Tüm devasa bedeniyle içeri girdi. Yanında sadece Serhat abi vardı. Kalbimin atış hızına eş değerde nefes hızımda artmıştı. Adam bir şey yapmadan bile beni etkiliyordu anasını satıyım.

Boş bir masaya oturdular. Direk elimi menüyü alıp yanlarına ilerledim. Cesaretli olmalıydım. Yanlarına gelir gelmez ilk Serhat abim ile göz göze geldik. Gülümsemese bile gözlerinde ki o ifade yanımda olduğunu söylüyordu. Hafif gülümsedim ve bakışlarımı Devrim'e çevirdim. Nefes almaya unutmuştum. Nasıl alınıyordu ki.

İçimde tuttuğum nefesi Serhat abimin seslenmesi ile dışarı verdim. Ulan resmen ölüyordum. Hemen bakışımı çektim. Yoksa kalpten gidecektim. Hemen daha fazla dikkat çekmemek için işime koyuldum.

"Ne almak istersiniz"diye bir soru yönelttim. Sesim içime kaçmıştı. İçimden kendime küfredip bakışlarımı tekrardan ona yönelttim. Gözleri o kadar güzeldi ki bir ömür boyu orada soluklanabilirdim. Hayran hayran bakışlarıma zıt bir şekilde çatılı kaşlarını bana dikti. Benden nefret ediyordu. Nasıl onu kendime aşık edecektim. Modumun düşmesi ile yutkundum. Boktan bir his oluştu içimde. Onun sesi ile toparlandım.

"Bana İskender getir birde kola."dedi sert sesi ile. Başımı sallayıp yazdım. Serhat abime baktığımda o menüdeki gözlerini bana çevirdi. O da aynısını sipariş verdi. Yazdıktan sonra siparişleri vermek için Kerem'e gidecekken Serhat abimin sesi ile durdum.

Korkut bakar mısın bir?"arkama dönüp yanına gittim.

"Buyur abim"diyerek gülümsedim. Devrim'e bakıp tekrardan bakışlarını bana çevirdi. Yüzünde acayip bir ifade vardı. Anlamayarak baktım öylece.

"İşin ne zaman biter senin"diyerek bana baktı. Neden sorduğunu anlamadığım için tuhaf bir bakış attım.

"1 saate biter mesaim. Ne oldu hayırdır abim"

" Benim dükkanda bazı işler var yapılacak. Yardıma gelir misin? Devrim tek başına yapmasın"dedi. Rica eden tınısına rağmen altta yatan imasını anlamıştım. Bize ortam ayarlıyordu. İçimden güldüm.

"Tabi olur abi" dedim ama onun keskin sesi ile irkildim.

"İstemem senin yardımını. Gerek yok. Serhat sende deli etme beni. Zorla getirdin. Yemeği yiyip kalkalım. Sende dinelme orada. İşine git" her kelimesi baskındı. Bana karşı bu tutumu nasıl değiştirecektim ben.

"Devrim tek başına olmaz abi. Bırak yardım etsin. Hem paraya ihtiyacı var. Nerede senin merhametin oğlum. Sen değil miydin herkese kol kanat geren. Şimdi niye engel oluyorsun anlamadım"Serhat abi de az fena değildi. Dostunu nereden vuracağını biliyordu. İşe yaramış olacak ki çatılı kaşları düzeldi. Derin bir nefes alıp başını salladı. Vicdanlıydı sevdiğim. Gülümseyerek abime baktım. Bakışlarım ile teşekkür ettim.

Onunla tek başına kalacaktım. Bu fırsatı çok iyi değerlendirmem gerekiyordu. İçim içimi yerken 1 saatin geçmesini bekledim.

Ben bu oduna resmen aşıktım amk!!!

Kara OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin