Ceylan gözlü

8.9K 542 25
                                    

9.bölümü atlamayın.!!!

Önümdeki manzarayı daha fazla görmek istemediğim için adımlarımı bahçeye yönelttim. İçimde büyüyen sıkıntı gitgide arttıyor,beni boğuyordu. Soğuk havada bile terlemeye başlamıştım. Elim ile yakalarımı açtım. Biraz nefes almak iyi gelirdi.

"Offfff. Sikerim böyle işi"ayağımın altında ki taşı fırlattım. Başımı gökyüzüne çevirdim. İçim nedensiz bir şekilde daralıyordu. Anlamadığım bir duygunun içindeydim. Ben böyle düşünürken arkamdan gelen kıpırtı ile arkama döndüm. Gördüğüm beden ile şaşırdım. Devrim dudaklarının arasında ki sigarayı yakmaya çalışıyordu. İlk dolgun et parçalarında gezindi gözüm. Sonra hafif kavisli burnunda. Aslında kötü duran o kusur onda başka bir hava katmıştı. Sonra ise sigaranın dumanından dolayı kısılmış gözlerine baktım. Kirpikleri çok güzeldi. Uzun ve kıvrımlı o incileri çok güzel çevreliyordu. Saçları ise kısaydı. Saçlarını kısa sevdiği belliydi. Sakallarından dolayı bakımlı olduğu çok belliydi. Öyle dalmıştım ki onun çatılı kaşlarını fark edemedim.

"Ne bakıyorsun sen lan bana" gür ve sert sesi ile irkildim. Kendime geldiğimde ne bok yediğimi anlamam uzun sürmemişti. Saçlarımı karıştırıp,düz bir ifade ile baktım. Ne diyecektim ki.

"Sana diyorum lan. Konuşsana" yine gür sesi ile bağırdı.

"Bağırma bee. Dalmışım işte. Sanki yedik amk"gözlerimi devirip arkamdaki masaya yaslandım. Sebepsizce gidesim yoktu.

"Dalma. Dalan gözlerini eline veririm"dedi ama biraz önce ki gibi sert değildi. Elinde ki sigarayı içmeye devam etti. Konuşmak istiyordum.

"Piştt baksana bir"elimi cebime koyup,rahat bir tavıra büründüm. Bana bakıp ne var gibisinden başını salladı.

"İçerde ki kız ile sen ne iş"dedim. Ne kadar engellesem bile sormuştum işte. Sanki kırk yıllık arkadaşız gibi dökülecekti.

"Sanane"dedi sadece. Kahkaha attım. Komik gelmişti. Çatılı kaşlarıyla baktı bana.

"Yav sanane ne yaa."dedim kahkahalarımın arasından. O ise çenesini kasıp yanıma adımladı. Dibime kadar gelip sinirle gözlerime baktı. Ben ise nefesimi tutup öylece baktım. Biraz önce uzaktan baktığım gözlerini,şimdi daha yakından bakıyordum. İçimde oluşan kıpırtılar ise iyiye işaret değildi. Sinirli bir şekilde aldığı nefesleri yüzümü çarpıyordu ve benim nefesimi kestiğinden bir haberdi. Kokusu vanilya kokuyordu. Beni mayıştıran bir kokuydu ve ben ister istemez o kokuyu içime çekiyordum. Sessiz bir bakışmadan sonra konuşmaya karar verdi.

"Benimle muhatap olmayacaksın demedim mi ben sana?"gözlerinde ki o ateş benim içimi yakıyordu. Yutkundum. Ama ona bakmaktan başka bir şey yapmadım.

"Sana diyorum lan"dedi. Her bağırdığında yüzüme çarpan nefesi ve kıpırdayan dudakları beni hipnozun etmişti.

"O k-kız ile sev-sevgili misiniz peki?" dediklerini aldırış etmeden sormuştum. Merak etmiştim işte. Ne var söylese sanki. İyice kararan gözlerini gözlerime dikti. Bundan sonraki sağlam dayaktı.

"Diyelim ki sevgilim. Peki bu seni neden ilgilendiriyor?"her ne kadar sinirli olsa da merak ettiği belli idi. Neden bu soruyu sorduğumu bende bilmiyordum ki sana söyleyeyim.

"M-merak ettim"dedim. Sesim içime kaçmış gibi çıkmıştı. Ne oluyordu bana amk. İki dakikada dengemi bozmuştu.

"Fazla merak göte yarak derler bilir misin?"dedi alaylı bir ses tonu ile. Bir adım geriledi. Ben ise onun bıraktığı sıcaklık ile mayışmıştım. Derin bir nefes aldım. Galiba kafayı yiyordum. Ama halen cevabımı almamıştım. Tam bir şey diyeceksen naif bir ses ile bakışlarımı kapıya çevirdim.

"Buradaymışsın. Bende merak ettim seni"dedi. Yüzünde ki o tatlı gülümseme ile baktı Devrim'e. Daha önce beğendiğim kıza şu an kinlenmem ne kadar doğruydu acaba.

"Geliyorum güzelim." dedi. Gözlerimi açıp ona baktım. Güzelim mi? Kaşlarımı çatıp ona baktım. Delici gözlerimi fark etmiş olacaktı ki bana baktı. Ona nasıl bakıyordum bilmiyorum ama ilk afalladı sonra kaşlarını çattı o da.

"Bizim konuşmamız gereken bir konu var hanımefendi siz bekleyemeyin"dedim.Ama sesim aksine sinirli çıkmıştı. Kız ilk afallasa da başını salladı ve içeri girdi. Birden yakalarımın kavranması ile bakışlarımı ona çevirdim. Burnundan soluyordu.

"Ne bok yiyorsun lan sen."dedi sert sinirli sesi ile. Omuzlarımı silkip gülümsedim. Bende bilmiyordum ki. Sadece o kız ile yakınlaşmasını istemiyordum.

"Konuşsana it"dedi. Gözlerimi kapattım. Bana neler oluyordu bilmiyordum ama şu an tek istediğim yarattığı bu sıcaklığın gitmemesi idi.

"O kız ile aranda ne var ki?" Tek kaşını kaldırıp bana baktı. O da anlamamıştı.

"Ne yapacaksın öğrenip"dedi. Güldüm. Sesi meraklıydı. Tabi bundan önce hep didiştiğim adamın ilişkisini sorguluyordum.

"Söyle artık Devrim"dedim. İlk defa adını söylemiştim. O da garipsemiş olacaktı ki öylece baktı. Sonra pes edip yakamda ki elini indirdi. Böyle iyiydi aslında.

"Halamın kızı. Almanya'dan geldi dün. Oturup konuşmak istedik. Oldu mu kıvırcık"dedi. Dudakları kıvrılmıştı. İlk defa normal bir konuşma geçmişti aramızda. Bende gülümsedim.

"Oldu Ceylan gözlü"



Kitap nasıl gidiyor hiçbir fikrim yok. Ama aklıma geleni yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. Kalemim pek iyi değil zaten ama yazmayı çok seviyorum. Tabi müsait olunca yazmaya çalışıyorum. Neyse öptüm sizi. ☺️🥰

Kara OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin