Devrim hemen üstünü giyinip ayağa kalktı. Kim buna cesaret etmişti öğrenmeliydi."Aşkım dur gitme"dedi Korkut korkuyla. Yatakta oturur vaziyetteydi. Birden cam kırılma sesi ile ne olduğunu anlayamamıştı Korkut.
"Sen burada kalıyorsun Korkut. Sakın çıkayım deme"diyerek ona ikaz etti. Salondan gelmişti sesler. Hızlı adımlar ile salona ilerledi.
Kırılan camın yanına geldiğinde mahalle sakinlerinin olduğunu gördü. Burnundan soluyarak hepsine öfkeyle baktı. Yüzlerinde ki o nefret ve iğrenilmişlik ifadelerini görünce anladı.
Mahalle onları biliyordu.
"Bir bu eksikti amk"diyerek aşağı inmeye başladı. Korkut'ta onun arkasından hemen ilerleyerek indi. İkili aşağı iner inmez mahalleli onlara sövmeye başladı.
"Ulan namussuzlar ortalıkta kadın mı kalmadı da erkek sikiyorsunuz."diyerek bağırdı mahallenin delikanlısı. Devrim onu baştan ayağı düşerek dudağının kenarını kıvırdı. Bu gülümseme her şeyi anlatırdı.
"Ulan şerefsiz. Daha dün Devrim abi diye etrafımda dolanıyordun. Köpek ol desem kapımda havlardın sokuk."diye söylendi. Sesi sakindi ama gözlerine bakan öfkeyle harmanlandığı anlardı.
"Ne bilelim senin erkekçi olduğunu amk."diye ekledi aynı delikanlı iğrenmiş yüz ifadesi ile.
"Sırf seni sikmediğim için tantana yapıyorsan uğraşma kardeşim. Sana kalkmaz"diyerek gülümsedi.
"Lan sen kimi sikiyorsun"diyerek üstüne atıldı delikanlı. Ama ona engel olan biri vardı.
Serhat.
Olanları duyar duymaz gelmişti. Bunun bir gün olacağını biliyordu ama bunu bu kadar erken düşünmemişti.
"Haddini bil orospu çocuğu. Sen kimi el kaldırıyordu lan. O elini kırar götüne sokarım"diyerek yüzüne bir yumruk geçirdi. Delikanlı almış olduğu darbe sonucunda geriye savrulmuştu.
"Sende mi oğlancısın Serhat. Sende mi erkekçiyim diyorsun"diyerek yaşlı bir amca söylendi. Serhat arkasına dönerek amcaya baktı. Gülümsedi sadece. Kerem'i yakmak istemiyordu. Ama seslenen sevgilisi ile gözlerini kapattı.
"Sakin ol sevgilim" dedi Kerem. Saklaması gereken bir durum yoktu.
"Vay Kerem'de onlardanmış. Mahallemiz ibnelerle dolmuş amk"diyerek güldü başka bir delikanlı.
"Kesin sesinizi. Dinleyin. Korkut benim sevgilim."eliyle Korkut'u gösterip öfkeli bakışlarını onlara yöneltti.
"Eğer biriniz sesini çıkarırsa anasından doğduğuna pişman ederim. Biriniz laf söylemeyecek"diyerek bağırdı kalabalığa.
Herkes itiraz etmeye başladı. Kabul etmeyeceklerini söylediler. Devrim derin bir nefes alarak gözlerini kapattı. Korkut'a baktı. Gözleri dolu dolu bakıyordu kalabalığa. Kerem öfkeyle bakıyordu. Serhat yanında laf söyleyen insanlar ile kavga ediyordu. Sonra gözüne biri ilişti.
Üvey annesi.
Gülümseyerek yanına geldi. Ona sarılıp kulağına fısıldadı.
"Gidin buradan evladım. Aşkınızı yaşayın"dedi dolu ama gülümseyen yüzüyle.
"Sevdiğini de al git. Bunu sonuna kadar hak ediyorsun"dedi kadın.
Devrim annesine sıkı sıkı sarıldı. Mis kokulu saçına öpücük kondurdu. Ve kollarından çıkıp Korkut'a ilerledi ve herkesin içinde dudağına yapıştı. Korkut ise donmuş öylece durdu. Kendine geldiğinde dudaklarını ayırdı.
"Ne yap...-"
"Gidiyoruz buralardan sevdiğim. Kimsenin bizi rahatsız etmeyeceği bir yere."tekrardan öptü dudağını.
"Sen ve ben kara oğlan'ım. Sadece biz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Oğlan
Teen FictionTamamlandı!! Hapishaneden yeni çıkan Korkut ile mahallenin abisi olan Devrim'in hikayesi...