"LAN!!"Korkut arkasına döndü. Sadece Devrim yoktu. Kerem,Serhat ve Mustafa'nın da burada olduğunu gördü. Sıçmıştı da sıvamıştı. Korkut ona doğru ilerlerken o anda oldu her şey.
Devrim babasını öldüreye dövmüştü. Eli yüzü kan revan içinde kalmıştı. Koray'ı ise Kerem dövüyor ona eşlik eden ise Serhat'tı. Korkut ise öylece olanları izledi. Hiçbir şey yapamıyordu. Sanki eli ayağı bağlanmıştı.
"Ulan orospu çoçuğu."diye darbelerini sıraladı. Dinmiyordu siniri. O adamı yaşatmak haramdı ona.
"Bırakın lan babamı şerefsizler"Koray babasının halini gördükçe sinirleniyor ama bu heriflerden kurtulamıyordu.
"Kes sesini piçin siktiği" Serhat halen cebelleşen bedenin burnuna sert bir yumruk attı. Kerem onun bu halini gülümsedi. Serhat Kerem'in bakışlarını fark edince göz kırptı. Kerem kalbinin hızlanması ile gözlerini kaçırdı.
Devrim son kez penisine vurup yüzüne tükürdü.
"Mustafa bu piçi depoya at. Ve adamları oraya dik."dedi ve Korkut'a doğru yürüdü.Onun bileğinden tutup sürükledi. Korkut'un zaten konuşacak hali yoktu. Olanlar onu ağır gelmişti. Şimdi ise sevdiğinin onu sürüklemesini izin verdi.
Kısa sürede başka bir eve gelen Korkut,sesini çıkarmadan evin içine girdi. Devrim onu ilk koltuğa oturttu. Mutfağa gidip bir bardak su aldı. Hızlı adımlar ile boşluğa bakan sevgilisinin yanına oturdu.
"Al yavrum iç"diyerek uzattı. Korkut boş gözler ile baktı Devrim'e. Sonra bardağı alıp yavaşça içti. Yutkunmaktan ağrıyan boğazına iyi gelmişti soğuk su.
"Teşekkür ederim"dedi kısık ve yorgun sesiyle. Devrim bardağı masaya koyup ona doğru döndü. Ellerini tutup usulca öptü. Acısını almak isterdi. Onun canı acıyacağına kendisinin acımasını isterdi. Tüm sıkıntılarını gidermek ve yok etmek isterdi. Ama elinden sadece yanında olmak geliyordu. Birde o piçi öldürmek.
"Bebeğim bak bakayım bana" dedi Devrim. Korkut boş bakışlarını ona yöneltti.
Gözleri kızarmıştı. Şişti gözleri.
"Ağla güzelim. Tutma kendini olur mu? Ben hep yanındayım tamam mı?"gözlerini öptü teker teker. Korkut onun şefkatli dokunuşlarını ile ağlamaya başladı. Öyle bir ağlıyordu ki bütün yılların acısını çıkarmak ister gibiydi.
Saatlerce o kollarda ağlayan beden yorgun düşüp uyudu. Devrim onu yatağına yatırıp alnına ufak bir öpücük kondurdu.
"Sana söz veriyorum sevgilim. Seni bunu yapan kişiyi ölümden beter edeceğim"dedi ve Serhat'ı aradı.
"Her şey hazır mı kardeşim?"dedi sert sesiyle.
"Evet kardeşim. Piç depoda. Kerem biraz hırpaladı ama yaşıyor" Devrim güldü. Kerem olmasa eve dönmeyecekti. Anlatmamıştı ama babasının iyi biri olmadığını onu zarar verebileceğini ima etmişti..
.....
Kısa bir sürede gizli yerlerine geldi Devrim. Üstünü çıkarıp hızla ilerledi.
Kapıdan içeri girince iki arkadaşının adamı hırpaladığı gördü.
"Ayıp gençler. Kambersiz olur mu?"diye adımladı. İkili buna kahkaha atıp koltuğa yığıldılar. Sıra Devrim'ndi.
"Bana pek bir şey kalmamış."dedi sahte sinirle. Adamın yüzü kan revan içindeydi. Anadan doğma bir şekilde kolları yukarı da bağlanmıştı. Ama bir şey eksikti. Dolaba ilerledi. Oradan isteklerini aldı. İkili onu pür dikkatle izliyordu.
Devran adamın yanına geldi.
"Lan yaşlılıktan sikin purşumuş halen erkek peşindesin"dedi. Adam duysa bile cevap veremezdi. Dişlerini teker teker söken ikili yüzünden bayılmıştı.
"Neden bayıltınız bunu"dedi gülerek. Ayıltmasanı da bilirdi.
Düzeneği kurdu Devrim. Aletleri istediği yere bağladı. Ve en son penisine ve anüsüne bağladı.
"Ayıltalım o zaman" dedi ve deponun sessizliği bozan çığlık duyuldu.
"Bey amca aldın mı elektrik. Bakayım kalkmış mı?"dedi Serhat. Hem penisinde hem de anüsünden almış olduğu elektrik ile adamın ağzından kanlar gelmeye başladı. Devrim bir volt daha artırdı. Ve adam kanlar içinde son nefesini vericekti.
"Ambulans hazır mı Serhat. Birde deliller"dedi sert bir şekilde. Ölmeyecekti,ona göre ayarlamıştı Devrim.
"Evet kardeşim"dedi Serhat.
Devrim başını sallayıp çıktı oradan. Korkut uyanmadan gitmeliydi.
Ama şu an sigara içmek istedi.
Sevgilisinin intikamını almıştı. Bir daha onun korkmasını istemiyordu.
Tüm bunlar bitince gerçekleri fark etti Devrim. O gün anlat demesine rağmen anlatmamıştı. Anlıyordu. Zordu anlatmak. Ama onun sevgiliydi. O anlatırken onun susması kırmıştı işte.
Belki yanlış düşünüyordu ama Devrim kırılmaktan öteye gidemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Oğlan
Teen FictionTamamlandı!! Hapishaneden yeni çıkan Korkut ile mahallenin abisi olan Devrim'in hikayesi...