İçini dökmek

6.6K 336 48
                                    



Devrim güneş ışığının verdiği rahatsızlıkla gözlerini açtı. Kollarında huzurla uyuyan sevgilisinin alnını öptü. Dün gece onu çok yormuştu. Sabaha karşı 6 gibi uyuyan ikili banyo etmeden uyuyup kalmıştı.  Kalkmak için biraz doğruldu. Onun hareketi ile gözlerini açan Korkut arkaya döndü.

"Uyandırdım mı seni?"dedi boğuk sesi ile Devrim. Korkut hareket edince kalçasına giren acı ile inledi. Zevk verirken iyiydi ama sonradan acısı çok kötü oluyordu.

"Dur bebeğim."diyerek onu kucakladı. Korkut aniden havaya kalkmasıyla irkildi. Sonra kollarını onun boynuna sarıp başını onun boynuna koydu. Hafif ter kokusuyla kendine has kokusuyla iyice mayıştı. Şu an bu kollarda saatlerce uyumak istiyordu.

"Çok uykum var Devrim" dedi mayışmış ses tonu ile. Devrim şakağına öpücük kondurup yere indirdi. Hemen suyu ayarladı ve tekrardan kucağına alıp suyun içine girdi. Arkasına yaslandı ve onu bacaklarının arasına aldı. Korkut'un sırtı, Devrim'in göğsüne yaslıydı. Başını geriye atarak gözlerini kapattı Korkut. Şu an çok huzurlu ve uykuluydu.

"Bugün ne yapacaksın?"dedi Korkut. Devrim ellerini onun karnına sarıp,baş parmağı ile okşadı. Korkut ellerini onun ellerinin üstüne koydu ve olduğu yere iyice yerleşti.

"Bir kaç işim var yavrum. Onları halledip yanına gelirim tekrardan. Sen ne yapıcaksın?"  Dedi.

"Bilmem ki. Şu an uyumak istiyorum. Tek düşündüğüm bu"dedi. Sesi de habercisiydi zaten.

"Konuşmak istiyorum seninle. Anlatmak istediğim şeyler var. Dinler misin beni?" dudaklarını ensesinde dokundurdu. Mis kokusunu içine çekti.

"Anlat şimdi. Merak ederim"dedi Korkut.

"Hiç kesmeden dinleyeceksin beni tamam mı?" Korkut hemen başını aşağı yukarı sallayarak onayladı. Devrim derin bir nefes alarak başladı olayları anlatmayı. Korkut anlattıklarını içi giderek dinledi. Kendisi yaşamış gibi dağılmıştı yüreği ve o kadına sıraladığı lanetler ise diz boyuydu. Göz yaşları ile dinledi. Devrim'de onunla birlikte ağladı. Son kez dedi içinden. Son kez ağlayacaktı.

"Bu yüzdendi o gün kaçışım. O yüzdendi korkum. Ama geçti. Ben seninle tekrardan doğdum Korkut. Seninle var oldum. Lütfen beni bırakma olur mu? Sen gidersen ben ben olmam. Ayağa kalkamam bir daha. Gitme benden tamam mı?" Korkut dolu gözleri ile sıkıca sarıldı sevdiğine. Asla onu bırakmazdı. Ne olursa olsun ondan ayrı kalmazdı. Hele ki o bu kadar yaralıyken. Teker teker iyileştiricekti onu. Her bir yarası öpücek ve merhem olucaktı.

"Bırakmam. Ne olursa olsun bırakmam. Seni çok seviyorum ben. Söz veriyorum bırakmam"dedi Korkut.

Ama uzaklarda bir yerde onlar için yazılmış bir tuzak  vardı. Ve o tuzak yakın zamanda kendini gösterecekti.




Kısa ama güzel bir bölümdü. 🙂
Birazcık  ileri zamandan bir şeyler çıtlattım. Tahmini olanlar. 🤭

Kaos yakındır!!!!!🙀

Kara OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin