Korkut güzel uykusundan onu öpücüklere boğan sevgilisi yüzünden uyandı. Gözleri ışıl ışıl ona bakıyordu."Günaydın sevgilim"dedi boğuk sesiyle. Devrim onun dudaklarını sert bir öpücük kondurduktan sonra kokunu kaynağı boynunu sokuldu. Korkut gülümseyip parmaklarını onun saçlarını geçirdi. Boynunu emen adam ile çok mutluydu ve mutluluğunun kimsenin bozmasını izin vermeyecekti. Derin bir nefes alıp geriye çekildi. Çekilmesi ile yüz yüze gelen ikili birbirlerini gülümsedi.
"Her gün böyle uyanmak istiyorum Korkut. Yanı başımda seninle. Senin kokunla harmanlanmak istiyorum. Seni çok seviyorum sevgilim"diyerek dudağına naif bir öpücük kondurdu. Korkut onun sözleri ile atan kalbi ile titrek bir nefes çekti içine.
"Bende seni seviyorum sevgilim. Ve bende istiyorum"diyerek onun kollarının içine girdi. Burnunu göğsüne sürtüp öpücük kondurdu.
"Bizi kimsenin ayırmasını müsaade etmem sevgilim. Asla izin vermem"diyerek daha da sokuldu Korkut. Biliyordu geçmişi onu bırakmayacaktı. Belki de şu an onu arıyorlardı. Korksa da asla bunu belli etmeyecekti.
Hissetmişti delikanlı. Mahallede deli danalar gibi adamlar koşuşturuyordu. Bulmaları an meselesi idi. Mahalleli yabancı adamları gördükçe tedirgin oluyordu. Bellerinde silah fır fır dönüyordu.
"Baksana buraya delikanlı" evine doğru giden genç çocuk durdu. Karşısında ellisine dayanmış amcaya baktı.
"Buyur bey baba ne istedin?"diyerek baktı.
"Buraya yeni biri geldi mi biliyor musun?"diye soru sordu. Genç biraz düşündükten sonra aklına gelen kişi ile başını salladı.
"Evet bey baba. Hapishaneden çıkan biri geldi. Neden sordun?"diye bir soru yöneltti. Adam gülümsedi. Onun omzunu sıktı.
"Peki nerede kalıyor bu adam."genç bir adım geri adımladı.
"Sen kimi oluyorsun Peki amca"adam gülümsedi.
"Babası oluyorum delikanlı. Şimdi yerini söyle"dedi ve belini açıp silahı gösterdi. Genç korkuyla gözlerini açıp hemen yolu tarif etti. Adam kısa bir teşekkürden sonra adamları toplayıp ilerledi.
"Az kaldı Korkut bey. Benim olacaksın"demeyi de ihmal etmedi.
O sırada kahvaltı yapan ikili sohbet ediyorlardı. Ama bu sohbetleri kapının hızlı bir şekilde çalması ile bitti. Devrim kaşlarını çatıp ilerledi
"Kim bu dengesiz"diyerek bağırdı. Kapıyı açar açmaz karşısında gördüğü genç ile kaşlarını çattı.
"Abi mahalleye silahlı adamlar var. Korkut abiyi arıyorlarmış. Biri babası imiş"diyerek hızlıca konuştu. O sırada kırılma sesi ile arkasına döndü. Korkut elinde ki bardağı yere düşürmüş olduğu yerde donup kalan sevgilisine anlamaz bakışlar attı.
"Babam mı?"
Ulan emmi 50 yaşına gelmişsin bee😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Oğlan
Novela JuvenilTamamlandı!! Hapishaneden yeni çıkan Korkut ile mahallenin abisi olan Devrim'in hikayesi...