Benimsin Devrim

7.7K 387 38
                                    



"Yoruldum Devrim" dedi soluk soluğa Korkut. Bu kaçıncı sevişmeleriydi bilmiyordu ama fazlasıyla yorulmuştu. Onu nasıl sömürdüyse,Devrim'de hiç acımamıştı. Yılların birikimi dolmuştu deliğinde.

"Sigara içelim de devam edelim"dedi hınzır bir şekilde. Asla doymak bilmemişti karşısında ki güzelliğe. Korkut korkuyla gözlerini açmış başını sağ sola salladı.

"Yeter artık Devrim'im. İliğimi kemiğimi sömürdün."dedi mızmızlanarak. Devrim halen yatakta olan bedenini onun üstüne atarak dudaklarını sıkıca öptü. Yetmemiş olacaktı ki art arda sıraladığı öpücükler, Korkut'un nefessiz kalmasına sebep olmuştu. Öpücüklerinden kaçmaya çalışsa da başaramamış en sonunda pes etmişti. Devrim gülümseyerek ağzını talan ediyordu. Dili o kadar yaramazdı ki ağzının her zerresine tadıyordu.

"Yetmiyor küçüğüm. Doyamadım daha"dedi bacaklarının arasına girdi. Her tarafı mosmor olan bedene iştahla baktı. Dudaklarını yaladı. Korkut ise sadece onun hareketlerini izliyordu. Asla ona dur demezdi. İçinde olmayı sevdiği kadar onu içinde de sevmişti. Ona iştahla bakan adamın her zerresini tatmıştı. O artık onundu.

"Benimsin Devrim. Kaçışın artık yok" dedi. Hafiften kalktı ve ensesinden tutarak dudaklarına yapıştı. Dudakları sızlasa da asla onu öpmekten bıkmazdı. Onun sert öpüşlerini sevdiği adamda karşılık verdi. Biraz önce hayır diyen o değilmiş gibi kalçasını onun sertleşmiş aletine itti. İstediğini belli eden Korkut'a karşılık ,Devrim severek kabul etti. Zaten ıslak olan ve genişlemiş deliği hazırlamaya gerek yoktu. O yüzden aniden içine girdi Devrim. Bu hareketiyle Korkut sesli bir şekilde inlemiş gözlerini aldığı haz ile kapatmıştı. Sızlayan deliği onun sert darbelerine karşı daha da sızlasada aldığı zevk daha güzeldi. Ve bu zevk için Korkut onunla 7 gün 24 saat sevişirdi.

Hassas noktasını ezberleyen Devrim sert vuruşlarını devam etti. İçinde ki arzu bitmek bilmiyordu. İçindeyken bile onu istiyordu. O kadar doyumsuzdu. Hazdan kapanan gözlerini açtı Devrim. Vuruşları biraz daha yavaşlamıştı. Açtığı gözlerini Korkut'a çevirdi. Gözlerini kapatmış nefes nefese kalmış yüzünü, her tarafında bıraktığı izleri, aldığı zevkten dolayı ellerini sıkışını ve her darbesinde hareketlenen bedenine hayranlıkla izledi Devrim. Ondan hoşlandığını anlamıştı ilk zamanlarda. Ama bir türlü kabul edememişti. Şimdi ise tüm tabuları yıkılmış, tüm çıplaklığıyla yüzleşmişti. Şu an altında inleyen oğlandan hoşlanıyordu. Ve onu kaybetmeyecekti. Ama onunla konuşmak istiyordu. Bilmesi gerekenleri bilmeliydi.

"Bittim Devrim."dedi soluk soluğa. Devrim kendini yanına atmıştı ama bir saniye bile ondan ayrı kalmamak istememişti. Ondandı kollarının arasını alması. Saçına kokulu öpücük kondurdu.

"Uyuyalım küçüğüm. Yarın banyo yaparız"dedi ve onu iyice göğsüne çekti.

"Benimsin Devrim."

"Seninim küçüğüm. Sende benimsin"

"Seninim babacım"dedi tatlı tatlı. Devrim tüm bedeni kasılmış ve nefesi kesilmişti. Bu çocuk ona zarardı.

"Sakın Devrim. Olmaz. Çıkar aklından"dedi ama çok geçti. Çünkü Devrim hemen onu altına almış çoktan faaliyete geçmişti.

Korkut her ne kadar hayır dese de lafta kalırdı.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kara OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin