Ufacık Temas

7.9K 443 60
                                    


Ve mahallenin abisine söylenmeyecek kelimeler bir bir düştü ağzımdan.

"Çok güzel kokuyorsun Devrim"

Dediğim cümleden sonra gözlerimi sıkıca kapattım. Gelicek olan darbeyi bekliyordum. Halen onun üstündeydim ve kalkmak için hiçbir gayrette bulunmuyordum. Hem korkuyor hemde bu fırsatı kaçırmak istemiyordum.

"Kalk lan üstümden"sert ve boğuk sesi ile yavaşça gözlerimi açtım. Sinirli bir şekilde gözlerini gözlerime dikmiş,burnundan soluyordu. Tüm ağırlığımı ona verdiğim için üstümden kalkamıyordu.

"Kalksana lan."diye bağırdı. Sıcak nefesi dudaklarıma çarpmasıyla yutkundum. Dudaklarını bakmamak için direniyordum. Gözlerinin içine bakmaya başladım. Kesinlikle kendi mezaramı kazıyordum.Titrek bir nefes alıp hafiften kıpırdandım.

Tam doğrulacakken birden kasığının üstüne düşmem ile Devrim inledi. Kalçam şu an tam aletinin üstündeydi. Devrim ise gözlerini kapatmış ve ellerini yumruk yapmıştı.

"S-sikeyim seni kalk üstümden velet"boğuk sesi ile bağırdı bana. Rezalet üstüne rezalet yaşıyordum.

"Ö-özür dilerim. B-ben bilerek yapmadım."kekeleyerek konuşmam da ayrı bir utançtı.

"Konuşma kalk"dedi düz bir ses tonu ile.

Kalkmak için hafiften kalçamı hareket ettirmek zorundaydım. Ki ettiğim vakit beni durduran bir şey olmuştu. Kalçamın altında hareket eden şeyde neydi. Gözlerimi şok ile açmış bir vaziyette olduğum yerde dondum. Altımda ki bedenin ise kasıldığını anlamıştım.

"Ş-şey b-ben.....K-kalkıyorum" hemen ayağa kalktım. Ne düşüneceğimi bilmiyordum. . Aklım durmuştu. Sadece öylece yerimde put gibi dikelmiş onun ayağa kalkmasını bakıyordum. O da tek kelime etmemiş hızlı bir şekilde çıkıp gitmişti. Olduğum yerde sadece onun gidişini izlemiştim. Halen idrak etmeyen beynim ile öylece durdum. Neler olmuştu amk biraz önce. Biraz daha dikeldikten sonra kendimi dışarı attım. Şu an tüm algılarım kapanmıştı.

Düşüne düşüne eve kendimi attım. Üstümü değiştirmeden yatağa girip düşünmeye başladım. Ulan sakarlığımdan dolayı adama rezil olmuştum. Birde üstüne adamın tam aletinin üstüne düşmüş ve bana kaldır.....

"Siktir!!!" Hemen ayağa kalkıp birkaç tur attım. Adam resmen bana kaldırmıştı. İçimde kelebekler resmen çiftleşiyordu. Heyacandan elim ayağım titriyordu.

Şansım vardı. Bana kaldırdıysa kesinlikle erkeklerden etkileniyordu. Belki ilk kalbinden vuramasam bile cinsel anlamda benden etkilenebilirdi. Bu yoldan yürümek en iyisi olduğunu düşünüyordum. Bedenimle etkilemek ilk işim olucaktı. Direk telefonu elime almış Serhat abiye mesaj attım.

Serhat Abim: Serhat abi müsait misin?

Korkut Kardeş: Evet.

Serhat Abim: Abi sana bir şey demem lazım.

Serhat abim: Devrim bana kaldırdı.

Korkut kardeş: Neyi kaldırdı

Serhat abim: Aman abi anlasana. Şeyini işte

Korkut kardeş: Neyi oğlum delirtme lan beni

Serhat abim: Offf abi yaa. Sikini işte 😬

Korkut Kardeş: Neee!!!




Korkut sizce etkiler mi bizim oğlanı.....

Diğer bölüm Devrim'in ağzından. 🙃

Kara OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin