BÖLÜM 2

7 2 0
                                    

      5. dersti, 5 ders boyunca ne Uygar Eylülle konuştu nede Eylül onula. Sima ve Efe konuşuyorlardı daha doğrusu atışıyorlardı. Eylül camdan dışarıyı izlerken önüne bir not geldi, Eylül notu açtı not kesinlikle Uygardandı notta şu yazıyordu;

         "korkuyor musun?" Eylül kalemini eline aldı ve "neyden?" yazdı kağıda. Uygar eline aldı kalemini, tekrar yazmaya başladı "benden sarışın benden korkuyor musun?" Eylül kağıda baktı ve sırıttı "senden mi asla ukala asla" yazdı ve Uygarın önüne attı kağıdı, Uygar sinsice gülümsedi ve " korkmalısın sarışın ama benden değil yapacaklarımdan" yazdı ve Eylülün önüne attı Eylül okudu ve yırttı kağıdı cevap yazmak istemedi neden uğraşacaktı ki şu ukala ile.

       Dersler akıp geçti ve son derse geldiler derste telefonu titredi Eylülün ve Eylül mesaja baktı içinden söylendi ve gitar kursunun bugün olduğunu hatırladı ve hemen abisine yazdı. Abisi onaylayınca ders bitince koşarak eve gitti ve gitar çantasını aldı kursun yolunu tuttu biraz yürüdü yolu da uzatmak istedi kursun kapısının önünde durdu ve kapıyı açtı bu ilk dersi değildi ama heyecanlıydı onu o an kapıya sürükleyen neydi? Eylül gitar derslerini sevmiyordu ama babası istediği için gidiyordu, içeri girdi saatlerce çalıştılar ve akşam oldu.

         Eylül uzun zamandan sonra o boşluğu yine hissetti gitarla çaldığı şarkı geçmişinde ki en değerli insana aitti... Oğuza Eylülün Oğuzum dediği Oğuza içi acıdı hissetti o acıyı ve o ihaneti dağıldı bu sefer dağıldı çıktı kurstan saat çıktığında 20:15'ti ama dolaşmak istedi, yapamadı kaldırıma oturdu ve düşündü omu yanlış yapmıştı Oğuza? Bu yüzden mi gitmişti Oğuz? Bu yüzden mi bırakmıştı? ,Eylül daha fazla gecikmek istemedi eve ve ıssız olan sokağı seçti, o gece eve giderken. Arkasından gelen ayak sesleri onu etkilemiyordu aynı yerde oturduklarını düşünüyordu arkasındaki adamla sonra sesler yaklaştı bu sefer abisine mesaj attı Eylül.

MESAJLAŞMA

EYLÜL: abi arkamda biri var ve beni takip ediyor?

EFE: senin geldiğin yol her daim kalabalık olur Eylül korkma

EYLÜL: o yoldan değil o ıssız karanlık yoldan geliyorum

EFE: ne! sana o yoldan asla gelme demedim mi?

EYLÜL: dedin ama kötü hissettim orayı tercih ettim şuan konu bu mu gerçekten, yardım et lütfen

EFE: tamam geliyorum

EYLÜL: korkuyorum...

EFE: sakın mavişim sakın korkma geliyorum

Efe hemen evden çıktı ve o yola doğru yürümeye başladı o sokağı karış karış aradı ama Eylül yoktu. Aradı ama telefon açılmadı. Mesaj attı.

EFE: sokağa geldim ama yoksun neredesin?

EFE: eylül abim bak korkutuyorsun beni neredesin bu sokak bomboş

EFE: Eylül neredesin?

        Eylülden cevap gelmiyordu. Efe biraz daha ilerledi ve sokağın sonunda bir mesaj sesi geldi Efe oraya gitti ve dondu kaldı. Yerde kardeşinin telefonu, gitarı ve sabah evden çıkarken aldığı hırka vardı. Efe dizlerinin üzerine çöktü "hayır, hayır, hayır" dedi ve tekrar bu sefer bağırdı "EYLÜL ŞAKAYSA KOMİK DEĞİL BEBEĞİM" şaka değildi Eylül yoktu ama neredeydi bu kız nerede?

30 DAKİKA ÖNCE

          Eylül adımlarını hızlandırdı hızlı yürümeye başladı. Daha sonra dudaklarının üzerinde bir el hissetti bezle ağzını kapatan bir el... O kişi kulağına fısıldadı "yapacaklarımdan kork demiştim sarışın" Eylülün son duyduğu şey bu sözdü sonrası karanlık...

EYLÜL ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin