Pov. Sunoo
godz. 6:50
wtorekNo i znowu stałem się leniem. Ledwo mnie mama z łóżka ściągnęła, a już była 6:50. W takim pośpiechu musiałem się szykować do szkoły, że prawie znowu zapomniałem glukometru do szkoły.
Szybko pobiegłem na przystanek i w ostatniej chwili udało mi się wejść do mojego autobusu, który prowadzi pod szkołę.
Gdy byłem pod budynkiem szybko wbiegłem do jego środka. Minąłem się przy okazji z wczoraj poznanym Jay'em.
Kiedy wparowałem do sali lekko spóźniony wszyscy skierowali wzrok na mnie.
-Przepraszam za spóźnienie.. - ukłoniłem się lekko i usiadłem na swoim miejscu.
Lekcje dziś przebiegały bardzo spokojnie. Nikt nikogo nie zaczepiał - pomijając nowo poznanych uczniów z wyższej klasy, którzy aktualnie droczyli się ze sobą nawzajem.
-O, Sunghoon! Czemu wczoraj cię nie było? - krzyknął Jake w stronę czarnowłosego, wysokiego chłopaka.
-E tam, nie chciało mi się przyjść. Kto to? - powiedział wskazując na mnie.
-To jest Sunoo, od wczoraj chodzi z Jungwon'em i Rikim do klasy. - odpowiedział Jay.
-Skądś cię kojarze... -powiedział ciszej, ale na tyle głośno, że zdołałem to usłyszeć, przez co się zestresowałem.
Pov. Sunghoon
Kojarzyłem jego twarz. Tylko skąd? Nagle mnie olśniło, to chyba był ten ładny Sunoo z instagrama! Ale mie byłem pewny, więc widząc okazje pokazałem Rikiemu, aby się do mnie przybliżył, po czym oddaliliśmy się pare kroków do tyłu.
-Mam pytanie, czy to TEN Sunoo? - powiedziałem
-Co masz na myśli mówiąc TEN Sunoo? - spytał podnosząc lekko jedną brew.
-Ten z instagrama, cioto! - walnąłem go lekko w głowe, na co się wzdrygnął.
-Taa to on. - odpowiedział po krótkim zastanowieniu się.
-To już wiem skąd go kojarze.. - powiedziałem już do siebie bardzo cicho.
Pov. Sunoo
Aktualnie skończyliśmy lekcje. Zmierzałem właśnie na przystanek.
Kiedy byłem już na miejscu postanowiłem, że wejdę na social media, bo już kilka dni na nie nie wchodziłem, a głównie na instagrama.Od razu wyskoczyła mi masa powiadomień. Widziałem również, że Riki do mnie wypisywał. Trochę z tego powdu zrobiło mi się głupio i zamierzałem go orzeprosić, ale coś zaciekawiło mnie jeszcze bardziej, a dokładniej powiadomienie -" Riki_.05 oznaczył cię w poście". Od razu w to kliknąłem, a to co zobaczyłem autentycznie mnie zamurowało.
@Riki_.05
: Nudy..
polubienia: 550
komentarze(45):
-ice_prince04: No młody, szalejesz
-wonnie.05: Jest pompa! 💪
-Sun00xkim: ...
Czat z Riki_.05
Sun00xkim
Dlaczego..?Riki_.05
Co się stało?Sun00xkim
Czemu mi nie powiedziałeś.Riki_.05
Nie rozumiem o co ci chodzi Sunoo. Coś źle zrobiłem?Sun00xkim
Czemu mi nie powiedziałeś, że chodzimy do jednej klasy.Riki_.05
Czyli wiesz...Przepraszam.
Myślałem, że się skapniesz..
Sun00xkim
Po czym się miałem skapnąć?!Po imieniu?!
Weź przestań.
Akurat teraz przyjechał mój autobus. Szybko do niego wszedłem, usiadłem obok okna, o które się oparłem. Po moim policzku spłynęła pojedyńcza łza. Dlaczego ja płacze? Wiem to głupie, ale jestem bardzo przewrażliwiony... Chce, żeby ten dzień już się skończył.
~~~~~~~~
466 słów, krótki rozdział, ale chce mi się spać, bo jest 2:30 w nocy....
Dobranoc albo dzień dobry :D
Nwm czm wsm się popłakał XD
CZYTASZ
I've got my eye on you..~||~Sunki
FanfictionKim Sunoo - 17 letni chłopak z trudną przeszłością Nishimura Riki - problematyczny 17 latek z nieciekawą sytuacją w domu.. Nawiązują dobrą relacje poprzez aplikacje Instagram, kiedy potem okazuje się, że będą chodzić do tej samej szkoły.. Jak potocz...