Pov: Riki
Weszliśmy razem do domu chłopka. Idąc do pokoju zobaczyłem, że wychyliła się z kuchni Pnia Kim i powiedziała nam wesoło dzień dobry.
Sunoo totalnie ją zignorował. Natomiast ja tylko lekko się ukłoniłam i popatrzyłem na nią ze współczuciem w oczach.
W jego pokoju Sunoo cicho westchnął po czym rozpoczął rozmowę.
-Riki ja.. nie mam pojęcia od czego zacząć. - popatrzył na mnie chwile po czym znowu zaczął -Wczoraj pokłóciłem się z matka. Zaczęło się od tego, ze zdenerwowałem się o to, co powiedziała przy tobie. Jest to ciężki temat dla mnie, dlatego tak zareagowałem. Emocje mną poniosły i się popłakałem. Kiedy jednak się już ogarnąłem do mojego pokoju zapukała matka. Była najebana w trzy dupy. Zaczęła mi mówić ze jeśli mnie by tutaj nie było to... było by wszystko lepiej. Powiedziała tez, ze jestem zwykła wpadka i nic dla niej nie znaczę. Dopowiedziała tez, ze nie może się doczekać tego momentu, w którym się wyprowadzę - w jego oczach zaczęły pojawiać się łzy, szybko jednak zareagowałem i się do niego przesunąłem. Chłopak zrozumiał o co mi chodzi i się przytulił do mojej klatki piersiowej.
-Spokojnie, jestem.. -powiedziałem - jeśli nie chcesz, to nie mów dalej.
-Nie, jak już zacząłem, to dokończę. -powiedział pociągając przy tym nosem - Po tym co do mnie powiedziała straciłem panowanie nad sobą.. Nie wiedziałem co robić i jedyne wyjście to byl dla mnie ból, który miał pomoc mi zapomnieć o wszystkim wokół. Riki.. ja sobie obiecałem, ze już tego nie zrobię.. -zapłakał - Ja się pociąłem.. Dwie ręce i nogi.. Ja nie chciałem.. obiecałem - to co mówił już było bardzo nie wyraźnie słychać przez to ze strasznie płakał, słychać było, ze to dla niego bardzo trudne.
-Już spokojnie.. Cieszę się se mi to powiedziałeś, doceniam to -pogłaskałem go po plecach- Nie myśl o tym. Zrobiłeś to i niestety czasu nie cofniesz.. Obiecaj mi jednak, ze już siebie nie skrzywdzisz.. w żaden sposób, dobrze? - wystawiłem małego palca przed twarz chłopaka na co się zaśmiał.
-Pinky promise -powiedział cicho.
-Nie martw się i nie zakręcaj się tym, bo bardzo się tymi myślami ranisz, serio. Teraz może hmm... zagramy w coś, a potem trochę się pouczymy, co ty na to? - podniosłem głowę Sunoo i poczochrałem mu trochę włosy, na co się uśmiechnął i przytaknął na propozycje.
~~~Skip Time godzinę ~~~
Pov. SunooTrochę pograliśmy na mojej konsoli, przed chwila zaczęliśmy się trochę uczyć do sprawdzianu, co nie było najprzyjemniejsze.
W tym czasie zdążyliśmy też zrobić sobie trochę wspólnych zdjęć!
-Przerwaaaa? -zapytał Riki, na co przytaknąłem. -Wiesz co? Dawno nie wstawiałem żadnych zdjęć. Mogę wstawić jakieś nasze wspólne?
-Tak, jasne! Ja wstawię to z zawodow, bo jest serio świetne! - zaklaskałem w ręce, na co chłopak się uśmiechnął.
~~~ Skip Time 10 minut ~~~
@Riki._05
: Poprawiony humor :D
polubienia : 352
komentarze(30):
Sun00xkim: <33!
ice_prince04: ładny<3, Riki też ujdzie ;)
— odpowiedź użytkownikowi @ice_prince04: aha? O ty dziadu jeden 😠wonnie.05: slodcy :D
•polubione przez twórcę.~wyświetl więcej komentarzy~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@Sun00xkim
: Fighting! @Riki_.05 @ice_prince04 @wonnie.04 @lee.bambi @jay.park @najgorątszy.jaeyun
polubienia: 750
komentarze(60):
Riki._05: Super się spisałeś!!
•polubione przez twórcę.ice_prince04: Ale ładnie wyszedłem :)
lee.bambi: 💪💪
najgorątszy.jaeyun: brawa dla nas! 👏
— odpowiedź użytkownikowi @najgorątszy.jaeyun: dokładnie! 👏~wyświetl więcej komentarzy~
~~~~~~~~~~~~~~~~
521 słów
To najgorątszy to specjalnie XD
CZYTASZ
I've got my eye on you..~||~Sunki
FanfictionKim Sunoo - 17 letni chłopak z trudną przeszłością Nishimura Riki - problematyczny 17 latek z nieciekawą sytuacją w domu.. Nawiązują dobrą relacje poprzez aplikacje Instagram, kiedy potem okazuje się, że będą chodzić do tej samej szkoły.. Jak potocz...