Pov. Sunoo
~ten sam dzień~Kiedy dojechaliśmy z ojcem pod dom nic się do mnie nie odezwał. W ciszy przekroczyliśmy próg domu, lecz gdy tylko zamknęły się drzwi poczułem pieczenie na policzku.
-Zakazałem ci z nim rozmawiać nieposłuszny bachorze! -krzyknął
-Ale j-ja.. to on do mnie zagadał, próbowałem się wyrywać tato.. - powiedziałem cicho ze łzami w oczach przypominając sobie tą sytuacje.
-Po męsku nie umiesz tego załatwiać?! Naprawdę wyrwać się nie potrafisz?! Aż taka ciota jesteś? - krzyczał na mnie. We mnie ponownie coś pękło..
Jestem niemęski ?
Ciota?
-Dobra, nie mam już do ciebie sily. Słuchaj mnie, wyjeżdżam na dwa dni na służbowe zlecenie, ale jak się tylko dowiem, ze gdzieś się widziałeś, rozmawiałeś czy pisałeś z którymś z tamtych i Rikim to cię po prostu wygłodzę na smierć zrozumiano?! - krzyknął, na co przytaknąłem - Nie zostawiam ci żadnych pieniędzy, bo nigdzie i tak nie wyjdziesz, wyjeżdżam popołudniu. A teraz marsz do pokoju i nie pokazuj mi się już najlepiej na oczy.
Ja tylko kiwnąłem głową i poszedłem do swojego pokoju. Zamknąłem za sobą drzwi i rzuciłem plecak na łóżko. Mam ochotę poczuć ból, bo jak nie to zaraz znowu wybuchnę agresją i coś rozwale..
Pamietam jak używałem ostatniej żyletki.. Ona nie była ostatnia.
Otworzyłem szufladę w biurku, wyciągnąłem małe pudełeczko, a z niego zawartość mi potrzebną czyli żyletkę. Podwinąłem swoje rękawy i zacząłem robić rany.
Nie obchodziło mnie to czy ktoś to zauważy, czy nie.
Chciałem czuć ból.
***
~~~następny dzień~~~
Dziś jest sobota. Nareszcie nie czuje stresu kiedy wstaje rano. Mojego ojca nie będzie przez dwa dni. Jaka ulga...
Od razu po przebudzeniu wziąłem telefon do ręki i włączyłem instagrama.
~odblokowano użytkownika Riki._05~
Czat z Riki._05@Sun00xkim
Za 15 minut pod twoim domem.
Nie zadawaj zbędnych pytań.Riki._05
Okej? Czekam..***
Czat z lee.bambi@Sun00xkim
Przekaż chłopakom, ze dzisiaj o 17:30 w parku przy kawiarni się spotykamy.
Oprócz Rikiemu, z nim się spotkam na osobności.
Proszę bez zbędnych pytań.@lee.bambi
Przekazałem!
Bardzo się ucieszyli, cieszy mnie to ze się spotkamy..***
Dzisiejszy dzień będzie krótki, ale napewno pełen wrażeń.. Mam cały zaplanowany, to będzie bardzo ciekawy wieczór..
Skończyłem jednak rozmyślać i rozpocząłem szykowanie się na spotkanie.
***
Aktualnie jestem w drodze do domu Rikiego, zostały mi dosłownie 2 minuty.
Kiedy widziałem już miejsce docelowe zauważyłem również chłopaka stojącego pod domem. Ruszyłem wiec biegiem, nie mogąc się doczekać tego, co zaraz się stanie.
CZYTASZ
I've got my eye on you..~||~Sunki
FanfictionKim Sunoo - 17 letni chłopak z trudną przeszłością Nishimura Riki - problematyczny 17 latek z nieciekawą sytuacją w domu.. Nawiązują dobrą relacje poprzez aplikacje Instagram, kiedy potem okazuje się, że będą chodzić do tej samej szkoły.. Jak potocz...