Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen..
İyi okumalar.
~ Deniz Bolat
Çok geçmeden yarın şirkette nelerle ve kimlerler karşılacağımı bilmeden uykuya daldım.
___________
Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtığımda kendimi tuhaf hissetmiştim. Uzun zamandır ilk defa alarmla uyanıyordum.
Saatin yedi olduğunu görünce hemen yataktan kalkıp banyoya geçtim. Kısa bir duşun ardından hemen saçlarımı kurutup maşa yaptım.
Üzerime beyaz uzun bir tulum giyinip dolaptan yeşil çantamı çıkarttım. Çantayla uyumlu spor ayakkabılarımı da giyindiğimde geriye sadece takılarım kaldı.
Makyaj masama oturmuş takılarımı takarken kapım tıklatıldı.
"Efendim." Dedim.
"Deniz uyandın mı üzerine şirket için düzgün şeyler seç spor olmasın şık bir şeyler giy." Annem gerçekten bunun için kapıma kadar gelmişti.
"Tamam." Dediğimde rimel sürüyordum.
Dudaklarımın renginde bir tane de ruj sürdüğümde tamamdım. Çantama yine ıvır zıvır şeyleri doldururken parfümü sıkıp onu da çantama koydum.Kapının kilidini açıp aşağıya indiğimde direkt yemek odasına gittim. Çok acıkmıştım dün de eve gelince bir şey yemeden uyumuştum.
"Günaydın." Dediğimde hepsi bir ağızdan samimiyetsiz bir şekilde günaydın dediler.
"Sana şık bir şeyler giyin diyorum Deniz şık!." Annemin yüksek sesiyle yüzümü buruşturup yerime oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.