Keyifli okumalar...
İki üç...tam altı el ateş etmişti. İkinciden sonra Saffet bey üstüme kapanıp onunla beraber yere düşmemi sağladı ama ben vurulmuştum.
Vücudumdan akan kanı hissedebiliyordum.
Bir el daha silah sesinden sonra anlamıştım arkamızdaki adamın etkisiz hale getirildiğini.
"Hayır yapmadın...YAPMADIN DENİZ.!" Saffet bey bağırdığında gözlerimi sıkıca kapattım.
Vurulmuştum.
****************
"Cihangiri arayın lan hemen.!"
"Orospu dölleri...siktiğimin orospu dölleri.!"
Elleri yüzümdeki saçları çektiğinde gözlerimi açtım.
"Bir şey yok hastaneye gideceğiz...Ah Deniz, ah Deniz ben sana ne diyeyim Deniz ne diyeyim sana.!"
Bağırarak serzenişte bulunuyordu.
Yutkundum.
"İyiyim."
"HAVLU GETİR ÖMER.!" Üstündeki takım elbisesinin ceketini çıkartıp karnıma bastırdığında acıyla inledim.
Gözlerimi kapattığımda iki yana göz yaşlarım aktı.
"Saffet bey." Bana baktığında onu ilk defa böyle telaşlı görmüştüm.
Yüzü ter içindeydi.
"Konuşma Deniz...konuşma sakın niye atlıyorsun...Niye kurşunun önüne atlıyorsun Deniz.!"
Hala bağırıyordu.
"Saffet bey ben Cihangir'den hoşlanıyorum." Cümlem bittikten sonra gözlerini kapatıp açtı.
"O da senden hoşlanıyor Deniz." Konuşurken etrafına bakınıyordu.
"Siktim sizin sülalenizi Ömer.!" Korumalara bağırıp tekrar bana döndü.
Başım onun dizindeydi.
"O hoşlanmıyor, söyledi sizde duydunuz." Yüz ifadesi yumuşadığında Saffet bey beni şaşırtacak bir şey yaparak alnımdan öptü.
"Cihangir senden çok hoşlanıyor Deniz kaç yıllık torunum o benim biliyorum çok hoşlanıyor senden." Gözümden bir damla yaş aktığında tekrar yutkundum.
Gözlerim kararıyordu.
"Aradınız mı ambulansı.!" Korumaların cevaplarını kulaklarım uğuldadığı için duymamıştım.
"Hadi Cihangir." Ağzının içinden konuşurken nefes alışlarım sıklaştığında anında bana döndü.
"Ona söylemeyin sadece size söyledim sır." Gergince gülümseyip başını salladığında sanırım söylemenin tam sırasıydı.
"Saffet bey."
"Konuşma Deniz nefes nefese kalıyorsun konuşma kızım."
Bunu söylemem lazımdı.
"Sol omzum."
"Ne sol omzum, noldu omz.." Elini oraya attığında aynı anda attığım ufak çığlıkla Saffet bey bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.