13. BÖLÜM

3.5K 250 51
                                    

Oylarınızı unutmayın lütfen aşklarım çok önemli..

Oy sınırı 200
Yorum sınırı 50

Keyifli okumalar...

"İkisi içinde konuşmayacağım...hem benim bir önemim yok siz aile olmuşsunuz çok güzel." Bir şey demedi.

Artık konunun kapandığını düşündüğüm de konuştu.

"Biz seni tanıyorduk Deniz, abin seninle beni zaten tanıştırmıştı biraz düşünürsen hatırlarsın."

Ne.!

Seninle tanışsam unutmazdım Cihangir demek istiyordum.

Cihangir ve ben tanışmış mıydık yani.

*************

Evden eşyalarımı topladıktan sonra Cihangir'le beraber hızlıca yalıya geçmiştik.

Arslanoğlu yalısına.

Arabadaki konuşmadan sonra Cihangir bir daha konuyu açmadı. Açtığımda konuşmadı.

Onunla tanışmadığıma emindim.

Kafam çok karışık ve dolu olduğu için bu olayı sonraya atmıştım.

Selin ve Yıldız teyze geleceği için fazla heyecanlıydım.

Herkesle beraber bahçede otururken abim denilen şahsın neden hala bu evde olduğunu sorguluyordum.

Düşman değil miydi bunlar bu adama. Niye şimdi içlerine alıyorlardı. Üstelik abim ve Sıla güzelce sohbet ediyorlardı.

Geri zekalı.

Cihangir ve Ayliz arada bir konuşmaya katılsalar da ikisinin de aklı burada değil gibiydi.

"Bak şu çok güzel durur Deniz'de Cesur abi." Adımın geçmesiyle Sıla'ya döndüm.

Soru sorar gibi ona bakınca gülümseyerek açıklama yapmaya çalıştı.

"Gelinlik gösteriyordum." Alayla güldüm.

"Ona da sen karar verme Sıla olur mu Cesur ve senin fikirleriniz şu an benim için önemsiz."

Sıla'nın gözleri dolunca üzüldüm ama abim konuşunca kinlendim.

"Rahat dur Deniz kız bir şey demedi, senin için bana bir şeyler gösteriyor iki saattir." Abim konuşunca Cihangir de peşine konuştu.

"Karışma Cesur ikisinin arasında." Elin adamı bunu diyor ama abim aptal aptal konuşmaya devam ediyordu.

Gülümseyerek ikisine bakıyordum.

"Abi...sen hep böyle aptal mıydın yoksa sonradan m.."

Masaya vurarak ayağa kalktığında Ayliz ve Cihangir'de ayağa kalktı.

"Cesur şu hareketlerinden bir vazgeç sürekli masaya vuruyorsun.!" Ayliz bağırdı ama abim hala bana bakmaya devam ediyordu.

VURGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin