Keyifli okumalar..
"Güzel, hatta çok güzel bir kız herkesi etkileyebilecek bir güzelliği var ama sen etkilenmezsin...etkilenmezdin. Kaç tane kadın oldu böyle hayatında..biriyle çıkıp karşımıza gelmeyi bırak hiçbirini doğru dürüst yemeğe çıkartmadın."
Ayliz susmamaya yemin etmiş gibi tekrar konuştu.
"Deniz'den daha güzel kızlarla takıldın sen Cih.."
"Sus diyorum sana Ayliz başlatma daha güzeline lan.!"
Elini sanırım masaya vurmuştu Cihangir.
"Cihangir sen Deniz'e karşı bir şeyler mi hissediyorsun.?"
****************
İkisinden de ses çıkmayınca bir adım atıp kapıya biraz daha yaklaştım.
Konuşmuyorlardı.
Cihangir bir cevap vermediğinde kalbimin sesini neredeyse duymak üzereydim.
Hayır demedi.
Evet de demedi ama.
"Dedem söylemişti..söylemişti ama inanmamıştım. Cihangir konu Deniz olunca yumuşuyor nedenini öğren demişti ilk baştan anlamıştı adam.!" Ayliz'in sesi yükseldiğinde kaşlarım çatıldı.
Ayliz sanırım beni hiçbir zaman sevmeyecekti.
"Fazla iyi bir insan...saf, iyi niyetli olamaz kimse bir şey vardır belki kaptırma kendini lüt.."
"Kimseye bir şey kaptırdığım yok Ayliz.! Delirtme beni bir anlaşma yaptık ve o artık bana emanet uzatma daha fazla aklındaki sikik şeyleri de sil...yok hoşlanma falan."
Kalbimin kırılma sesi umarım tüm evde duyulmamıştır.
Aptal gibi benden hoşlanma ihtimaline heyecanlanmıştım.
Gerçekten çok aptal bir insandım.
Ayliz ona bir şeyler daha söylerken geldiğim gibi yavaşça kapının önünden ayrılmak istedim ama merdivenlerin oradan bana bakan adamla göz göze geldiğimde yerin dibine girmiştim.
Arkamda kalan kapıya bakıp hemen yanına yürüdüğümde yüzüne bakamıyordum.
"Ben Sıla'nın yanına gidiyordum...ağlayarak odasına çıktı diye arkasından gittim...sonra odasına giderken bir kaç ses duydum.." Cümleyi bölük börçük tamamlamaya çalışıyordum ama olmuyordu.
Sonra da onları gizlice dinledim mi diyeceğim.
"Sonra..adımı duyunca durdum...biraz dinledim." Utançtan ölmek üzereyim.
Dudaklarımı birbirine bastırıp hala yere bakmaya devam ederken Saffet beyden ses çıkmamasıyla kızaran yüzümle beraber ona baktım.
Dudaklarındaki tebessümle bana bakıyordu.
Şaşırsam da bakışlarımı tekrar kaçırdım.
Ayliz ve Cihangir'in söylediklerini duymuş muydu acaba.
Benim duyduğumu onlara söyler miydi.?
Ben bu düşüncelerle boğuşurken arkamızda ki kapının sertçe açılmasıyla sıkıca gözlerimi kapatıp açtım. Cihangir'den başkası kapıyı böyle açamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.