İYİ OKUMALARRR...
~Deniz Arslanoğlu
Yanıma geldiğinde tam karşımda durdu.
Çok yakındık.
Ağzımı açıp ona tekrar bir şeyler söyleyeceğim zaman elini enseme atması ve dudaklarımızın buluşmasıyla gözlerim istemsizce kapanmıştı.
Dudakları altı dudağımı işgal altına aldığında ellerimi koluna koymuştum. Daha fazla karşı koyamadan dudaklarımı araladığımda o beni kendine daha çok bastırarak öpüyordu.
Cihangir'le deli gibi öpüşmeye başlamıştık.
**************************
Cihangir'in elleri yüzümü tutarken beni iyice kendine çekiyordu.
Nefessiz kaldığımda başımı hafifçe geri çektim.
Cihangir yarı açık gözleriyle bana baktığında ben derin derin nefes almakla meşguldüm.
Burunlarımız birbirine değerken Cihangir öpülmekten şişmiş olduğuna emin olduğum dudaklarıma bakınca utanmıştım.
"Delirtiyorsun beni."
Karşımdaki adam utanmama izin vermeden dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde bu sefer daha yumuşak öpüyordu. Üst dudağımı ısırdığında ağzımdan inleme gibi bir ses çıkmıştı.
Ellerim hala kolunun iki yanında olduğu için sıktım.
Cihangir bu hareketimle daha sert öpmeye başladığında karşılık veriyordum.
Onun alt dudağını ısırdığımda bu sefer ondan hırlama gibi bir ses çıkmıştı.
Odanın kapısı tıklatılıp beklemeden açıldığında kendimi geriye doğru attım.
"Çık şuradan Ayliz!" Cihangir yüksek sesiyle konuştuğunda ben hala yere bakıyordum.
"Camları biraz daha açın dedem görmedi daha." Kenardaki perdeleri indirme sesi gelince Ayliz'e baktm.
Odanın perdelerini kapatıyordu.
Dışarıya gözüm kaydığında herkesin buraya baktığını görünce ağzım açık bir şekilde Cihangir'e baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.