15. BÖLÜM

4K 317 194
                                    

Oylarınızı unutmayın lütfen aşklarım çok önemli..

Oy sınırı 250
Yorum sınırı 150

Keyifli okumalar...

           - Deniz Bolat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Deniz Bolat

"Bardak diyor dede bardak kırıldı basmayın diyor.!" Cihangir sinirli miydi bu duruma anlamamıştım.

"Bir şeyim yok diyor korkutmamak için." Diye devam etti..

"Tamam Cihangir bağırma..başı ağrıyor bağırma." Ayliz ilk defa doğru bir şey söylemişti.

Saçlarımın üstünden öpüldüm ama Cihangir değildi.

O öndeydi.

Yan tarafımda sanırım abim vardı.

"Kalbine ölürüm senin." Son duyduğum abimin sesiydi.

Sonrasında kendimi karanlığa bıraktım.

                         ******************

Gözlerimi zorlukla açmaya çalıştım ama başıma saplanan ağırlıkla geri kapattım. Kollarımı bir el tuttu anında.

"Deniz." Abime cevap vermek istemedim.

"Deniz ağrın var mı.?" Selin'in sesiyle hemen gözlerimi açtım.

Korkuyla bana bakıyordu.

"İyiyim...Aylizler nerede.?" Sesli bir nefes sesiyle sol tarafıma baktım.

Cihangirdi bu tepkiyi veren.

Yanında da Ayliz oturuyordu.

"İyiyim Deniz sorun yok." Dedi Ayliz.

Cihangir'in keskin bakışlarıyla karşılaşmamak için önüme döndüm. Uzandığım yerden oturma pozisyonuna geçerken abim gelmiş ve sırtımdan tutuyordu.

"Hadi odaya çıkalım Murat bey gelecek birazdan." O kimdi hiçbir fikrim yok.

"Doktor çağırdı Cihangir arkadaşıymış sanırım." Selin sessizce söylemişti.

Gözlerimi açıp kapattım.

Saffet beye söz vermiştim son şans diye gidemezdim.

Cihangire döndüm.

"Doktora gerek yok Cihangir iyiyim şu an yemek yersem geçer." Ayaklandı ve cam kenarına geçti.

Abime döndüğümde hızla Ayliz'deki kızgın bakışlarını bana çevirdi.

"Sen ne zaman gideceksin." Bunu söylememle Selin gülmemek için eliyle ağzını kapatıp yan döndü.

Abim şaşırmış gibi bana bakıyordu.

VURGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin