22. BÖLÜM

3.5K 393 136
                                    

İyi okumalar..

      ~ Deniz ve Selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      ~ Deniz ve Selin

Cihangir kime baktığımı görmek için arkasını döndüğünde gördüğü kadınla duruşunu dikleştirip dedesine bir şey söyleyerek yürümeye başladı ama arkasındaki alımlı ve manken gibi olan kadın Cihangir'i kolundan tutarak durdurdu.

İkisini izlerken Cihangir bana baktıktan sonra kadına dönüp bir şeyler söyledi.

Yine adım atacağı zaman kadın tekrar onu durdurdu.

"Hass.." Sıla'nın sesi kulağıma geldiğinde bu kadının kim olduğunu çok iyi biliyordum.

Hande'ydi adı.

Cihangir'in eski sevgilisi olan kadın.

   

                            ******************

"Kalk Sıla." Ayliz hızla Sıla'yı da yanına alarak onlara doğru yürümeye başladığında ben hala Cihangir ve Hande'ye bakıyordum.

Kadın gerçekte daha güzeldi.

Haberlerden görmüştüm ama şu an daha güzel görünüyordu.

"Kim bu şırfıntı." Selin'e cevap veremedim.

Odaklanmış, Cihangir'in kolundaki ele bakıyordum.

"Çok güzel kadınmış." Dediğimde Selin yanıma gelmişti.

"Güzel güzel de kim ve senin kocanın kolunu niye tutuyor." Bilmem der gibi omzumu kaldırdım.

"Eski sevgilisi adı Hande." Selin kolumu sertçe dürttüğünde ona baktım.

"Delirdin mi sen niye burada durup onları izliyorsun."

"Selin, biz gerçek bir evlilik yaşamıyoruz yani birbirimize karışmaya hakkımız yok ne o bana ne de ben ona karışabilirim. Ne yapayım yalancıktan olan kocamın kolunu tuttu diye kadının saçına mı yapışayım." Selin ne yapacağını bilemez gibi tekrar onlara döndü.

Ben de aynı şekilde.

Ayliz ve Sıla kızın ilgisini Cihangir'den almış konuşturuyorlardı.

Kızın az önce tuttuğu Cihangirin koluna da Sıla girmişti.

Cihangir bana bakmak için arkasını döndüğünde göz göze geldik ama ben gözlerimi kaçırarak çantamı ve kutuyu elime alarak sandalyeden indim.

VURGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin