İyi okumalar..."Niye vuruyorsun Bolat." Beklemediğimiz anda Emre'ye yumruk attığında adımlar bir iki adım geri gitmişti.
"Öldüreceksin amına koduğumun piçini.!" Bu sefer abimin yerini Cihangir aldığında kimse onu durdurmaya cesaret edemiyordu.
Herkes öylece durmuş Cihangir'in Emre'yi öldüresiye dövmesini izliyordu.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Saffet bey ve abim, Cihangir'i Emre'nin üzerinden alırken nefes nefese ona bakıyordum.
Biraz daha devam etse öldürecekti Emre'yi.
"Bana niye söylemedin lan ilk baştan.!" Abime bağırdığında abim şaşkınlıkla ona baktı.
"Lan ben az önce gördüm piçi, bilsem Deniz'le onu aynı yerde tutar mıyım.?" O da bağırıyordu.
Cihangir sinirle bana baktı.
"Soracağım bunun hesabını sana." Elini bana uzatarak konuştuğunda kan içinde olan gömleğine bakıyordum.
Emre'den inleme sesi geldiğinde gözlerim oraya takıldı ama Cihangir'in gür sesiyle bakışlarımı kaçırdım.
"Ona bakarsan bu piçin gözlerini çıkartırım Deniz.!"
Sıla koluma girmiş beni uzaklaştırmaya çalışıyordu. Biz onlara arkamızı dönmüş tekrardan çıktığımız odaya giderken Emre'nin sesini duyduk.
"Deniz.."
Abim, Cihangir'i zor tutuyordu.
"Lan belasını siktiğimin evladı kes lan sesini piç.! Hala ne diyor lan hala ne diyor ırzını siktiğim.!"
Saffet beyde onların yanına geçip Cihangir'i tuttuğunda karşıdan gelen ikiliyle bu sefer kaşlarını çatan taraf ben oldum.
Hande ve Selin.
Hande'nin kaşlarını çatarak gözlerini Cihangir'den ayırmamasına bakarken gözleri birden bana kaydı.
Baştan aşağıya beni süzdükten sonra tekrar Cihangir'e baktı. Telaşlıydı.
Cihangir'e baktığımda onun bende olan bakışlarıyla biraz olsun rahatlamıştım.
Ona tek kaşımı kaldırıp ne bakıyorsun gibi bir işaret yaptığımda sinirle başını aşağı yukarı salladı.
Ben de ona aynısı yaptığımda bu sefer onun tek kaşı yukarı kalktı.
"Bu itin ne yaptığını benden sakladın." Sinirliydi ama bağırmadan konuşmuştu.
Selin yanımıza geldiğinde gözlerini kocaman açmış yerde yatan adama bakıyordu.
"Öğrendiler mi.?" Diye boş bulunup sorduğunda dudaklarını birbirine bastırarak bana baktı.
Özür diler bir ifadeyle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.