İyi okumalarrr....
Kaşlarımı çatarak koşar adım bahçeye gidiyordum.
"Saldırdı diyorum.! Bana saldırdı Cihangir yüzüme bak.!"
Bu sefer ağzı açılıp kapanan kişi bendim.
Benden bahsediyordu.
Benim ona saldırdığımdan bahsediyordu.
*********************
Hepsi görüş açıma girdiğinde dikkatimi ilk çeken şey Hande'nin yırtılmış yakası ve yanağındaki tokat iziydi.
Saffet bey beni gördüğünde hızla yürüyüp yanıma doğru geldi ve kolumu tuttu.
"Yok bir şey ben halledeceğim." O konuşurken gözlerim Cihangir'e tutundu.
Hande'nin haline bakarken gelmemle beraber o da bana dönmüştü.
Hepsine tek tek baktım. Bu kadına inandılar mı diye dikkatle hepsine baktım.
Ayliz birden güldüğünde gözlerimi Cihangir'den çekecekken onun Hande'yi yanından ittiğini görmüştüm.
Kolunu bana doğru uzatmış yanıma gelip elini belime yerleştirmişti. Alnımdan öptüğünde ben de elimi onun beline sardım.
Ayliz kahkaha atarken eliyle dizine vurdu.
"Kusura bakmayın Süleyman bey size durumu açıklayayım buyurun lütfen." Saffet bey Süleyman beyi ve Alaz beyi götürdüğünde Ayliz hala gülüyordu.
"Salak bu yemin ediyorum." Eliyle Hande'yi gösterdiğinde Hande şaşkınlıkla Ayliz'e bakıyordu.
"Dayak yemem sana komik mi geliyor Ayliz.!"
Ayliz gülmesini keserek ayağa kalktı.
Kolumu okşayan ellerle bana sarılan adama baktım. İnanmamıştı.
İnanmayacağını zaten biliyordum ama korkmuştum.
Cihangir bu sefer de boynumdan öptüğünde sessiz bir şekilde konuşuyordu.
"Yapmayacağını bilecek kadar tanıyorum seni bakma şöyle." Kollarımı onun sırtına dolayarak sıkıca sarıldığımda gözlerimi kapattım.
"Arkanızdaydım sayın geri zekalı konuştuklarınızı duydum senin aşağıya indiğini gördüm...yakanı yırttığını da gördüm."
Ayliz konuştuktan sonra kimseden ses çıkmadı.
Hande konuşmuyordu.
"Onu korumak için söylüyorsun benden hep nefret ediyordun zaten..yalancı.!"
Ayliz eliyle okey işareti yaptığında hala gülüyordu.
"Psikopat mısın kızım sen, acımadan kendine vurdun ruh hastası." Hande Aylize doğru atıldığında onu Sıla durdurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.