Oyları unutmayalım ballarım.
Keyifli okumalar..
Boynundaki fuları açtığında gördüğüm morluklarla gözlerim kocaman açıldı. Yoksa..Hayır.
"Dün gece Cihangir'le biraz sert geçti anlarsın ya." Dedi ve dudaklarını büzerek odasına girdi.
_________________
~Deniz Bolat.
Elim kapının kulpunda öylece kalakaldım.
Cihangir ve ablam.
Sert geçti.
Cihangir ile.
Hızla odama geçtiğimde kapıya sırtımı verip nefeslendim benim bu duruma neden gözlerim dolmuştu.
Kabul Cihangir'den hoşlanmaya başlamıştım ama bu saatten sonra bir daha asla yan yana dahi durmayacaktım.
Ablam ile o..
Titreyen ellerimle masama geçtim. Biraz sakinleştikten sonra babamın çağırdığı toplantı odasına gitmek için odadan çıktım.
Dün geleceğim derken öylesine söylediğini sanmıştım salaktım ben gerçekten salağın tekiydim.
Dün bir de balkondaki o halimi gördükten sonra zaten direkt ablamın yanına geçmiştir süper.
Deniz Cabbar.
Kahve bölümünde Cihangir hariç aynı ekibi gördüğümde hızlı bir şekilde onlara bakmadan toplantı odasının kapısını tıklattım.
Diyar bey'i görünce zoraki bir tebessüm edip diğer kişiye baktım.
Ezgin hanımda buradaydı ona da başımla selam verdim. Babam ve Ahmet amca daha gelmemişti.
"Deniz Hanım nasılsınız." Diyar beyden gelen soruyla başımı önümdeki kağıtlardan kaldırıp ona baktım.
"Teşekkür ederim siz." Sesim mesafeliydi ama bu orta yaşlı adamın bunu takacağını hiç sanmıyordum. Neredeyse babamla aynı yaştaydı ama utanmadan benimle flört ediyordu.
Sapık.
"Sizi gördüm çok iyi oldum bugün harika görünüyorsunuz eteğiniz çok yakışmış." Derin bir nefes alıp boynumu sağa sola eğdim. Ezgi Hanımda Diyar beyin konuşma şeklini duyunca direkt olarak benimle göz göze geldi.
Yüzümde nasıl bir ifade varsa kadın hemen Diyar beye baktı.
"Diyar Bey, Deniz hanımın patron kızı olduğunu biliyorsunuz değil mi.?" Ezgi hanımın beni savunmasıyla bedenim biraz gevşedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
Romanceİnsan, ailesini mahvetmek için içeriye sızan ünlü bir iş adamına tutulabilir mi.? Ben tutulmuştum. En güzel yanılgım olacağını bilmeden aşık olmuştum.