***Perspektywa Shane***
Gdy w megafonie rozbrzmiało że kategoria dziewczyn ma się szykować na linię startu, Halile się zestresowała.
-Halile niema się niczego bać
-Mhy
-Powiem ci ale to tak w sekrecie, ok
-Ok
-Gdy ja z Tonym jak byliśmy mali pojechaliśmy na zawody,
-Naprawde- wydusiła z siebie Halile
-Tak Halile tak -odpowiedziałem sam próbując nie wybuchnąć jeszcze głośniej śmiechem
-Z czego lejecie- zapytał się tony
-A takie tam głupoty -powiedziała Halile
-Malutka ić już na linię startu po wystartują bez ciebie -powiedział Will, a Halile próbowała powstrzymać śmiech
***Perspektywa Halile***
Gdy poszłam na linię startu obok mnie ustawiła się nie jak kto inny jak Audreja.
-Hej Halile kupę lat, co nie
-No nie
-A co ty taka zestresowana -powiedziała na co przewróciłam oczami
W megafonie rozbrzmiał głos- Do startu gotowi start, wystartowali
Gdy wystartowałam prowadziłam, gdy wszystkich zostawiłam z tyłu przypomniałam sobie o Audrey, gdy odwróciłam się nie widziałam jej na co się lekko uśmiechnełam. Mój uśmiech jednak nie trwał długo bo gdy się obejrzałam za siebie zobaczyłam ją Audreje dogajającą mnie ale zobaczyłam coś jeszcze ale nie mogłam się długo przyglądać bo wyprzedziła mnie i nie wiem co dalej było po poczułam okropny bul i czarność.
***Perspektywa Shane***
Gdy siedzieliśmy na widowni i oglądaliśmy Halile, uwagę przykuła jedna dziewczyna która była daleko od niej a później nagle szybko ją dogoniła. Podłożyła jej rolkę, na co Młoda się przewróciła i chyba zemdlałam. Ratownicy odrazu zajęli się Halile a ja z resztą wstaliśmy i ruszyliśmy w stronę Halile. Gdy jeż byliśmy przy niej ratownicy zapytali się kto jest rodzicem lub prawnym opiekunem Halile, na to Vincent odpowiedział że on jest jej prawnym opiekunem. Ratownicy powiedzieli coś Vincentowi, bo tak jakby my gryziemy i nie może nam powiedzieć bo my gryziemy. Podeszłem więc do Vincenta na co on.
-Jedziemy do szpitala
-Co
***Pomysły***
***Ocena***
***Liczba słów 325 ***Rozdziały będą wrzucane 2 razy w tygodniu lub 3 razy, ale będę robiła długie. Mam nadzieję że będą się podobać.
CZYTASZ
,,Rodzina Monet" Bracia (Zawieszone)
Teen FictionCo jeśli Bracia Hailie mogli być mili? Jak by się potoczyła sprawa czy książka wyglądała by inaczej?