Balance

2.3K 70 1
                                    

Jeg kunne se en masse skikkelser lidt længere fremme. "Der er de!" sagde Trinny og tog mig i hånden. "Kom!" sagde hun og trak mig afsted.

"Heeej!" næsten råbte hun. Jeg kiggede mig omkring. Alle de drenge, der sad ved vores bord, til morgenmaden var her. Inklusiv Joseph. Jeg kiggede over på Brandon. Jeg var usikker på ham. Både på grund af det som Trinny havde fortalt og fordi jeg var ret sikker på, at der var en masse om ham, hun havde undladt at fortælle mig. Jeg undgik at få øjenkontakt med ham. Istedet fik jeg øjenkontakt med Joseph, men han kiggede hurtigt væk igen.

"Skal du ikke have noget!?" sagde en af de andre drenge og rakte en flaske vodka hen imod mig. Jeg kiggede over på Brandon. "Jo" sagde jeg og tog en ordentlig mundfuld. "Sådan!" sagde han og lo. Han var allerede lidt beruset. "Jeg hedder Wayne!" sagde han og nejede. Jeg kunne ikke lade være at grine. "Hej Wayne!" sagde jeg grinende.

Vi gik allesammen ned til stranden. Brandon gik lidt bagved os andre sammen med Trinny. Jeg kunne høre, de skændtes. "Joseph!?" råbte jeg og løb op ved siden af ham. "Er du sur på mig?" Han tøvede lidt før han sagde: "Nej.. Det må du undskylde.." Jeg lagde armen rundt om ham og lidt efter lagde han også armen rundt om mig. Hvor var jeg dum... Jeg gjorde det kun, fordi jeg ville have, at Brandon skulle blive jaloux. For selvom jeg ikke var meget for at indrømme det, så var jeg lidt Jaloux på Trinny og Brandon... Jeg kiggede mig tilbage og i samme øjeblik kiggede Brandon på mig. Hans blik var fuld af forvirrelse og smerte.

Da vi kom til stranden, havde jeg drukket en halv flaske vodka. De andre havde flere gange tilbudt mig en cigaret, men jeg havde takket nej. Joseph og jeg gik ud på broen. Det var længe siden, jeg havde grinet så meget. "Lad os gå på line!" grinede Joseph. Vi balancerede på kanten af broen. Jeg kastede et blik ind imod stranden. Brandon stod sammen med Trinny og røg. I det samme fik jeg overbalance og faldt i vandet med et plask.

Det kolde vand omfavnede min krop. Jeg havde slet ikke lyst til at kæmpe, for at komme op til overfladen. En følelse af lethed fyldte min krop. Pludselig blev det hele mørkt...

BrandonWhere stories live. Discover now