Flytning

683 22 3
                                    


Brandon og jeg fik slæbt alle mine ting hen til Trinny. Vi blev nødt til at gå to gange fordi jeg ikke ville til at pakke alle min ned, så derfor tog det lidt længere tid at få det hele slæbt hen til Trinny's hytte. Anden gang jeg bankede på, kunne jeg høre Lauren snøfte inden hun åbnede døren. Hun havde grædt. Jeg havde lyst til at give hende et ordentligt et ordentlig kram og spørge om hun var okay, men det gjorde jeg ikke. I stedet gik jeg koldt forbi hende og tog de sidste af mine ting. Jeg havde virkelig dårlig samvittighed, da Brandon og jeg gik hen til Trinny. 

Da vi skulle hen til Brandon's hytte gik vi begge to meget langsomt. Vi var begge to bange for at Joseph var i hytten. Brandon gav mig et kys på panden og åbnede døren. Joseph var i hytten. Han sad på sengen. 

"Hej..." sagde han. Brandon svarede ikke, men kiggede bare på Joseph. Derefter kiggede Brandon på mig og jeg kunne se på hans ansigtudtryk, at jeg heller ikke skulle svare. I stedet kiggede jeg bare ned i jorden. Brandon gik straks igang med at pakke hans ting sammen. Han gik ud på badeværelset for at tage de ting han havde til at lægge derude. Joseph kom hen imod mig.

"Vanessa...?" sagde han. Han tog fat i min arm, men jeg rev mig fri.

"Lad vær, Joseph!" sagde jeg bestemt. Det fik Brandon til at storme ud af toilettet for at se, hvad der foregik. Joseph kiggede på Brandon, men kiggede tilbage på mig igen.

"Vanessa kan vi ikke lige snakke sammen" sagde Joseph. Jeg kiggede han på Brandon. Jeg kunne se, at han blev sur. 

"Joseph, stop nu" sagde jeg og gik lidt væk fra ham. Jeg gik hen imod døren, jeg havde ikke lyst til at være herinde. Joseph tog mig i armen og vendte mig rundt. 

"Vanessa!" sagde han i det han vendte mig rundt. Nu kom Brandon styrtende hen imod os. Han tog hårdt fat i Josephs skulder og hev hårdt tilbage, så Joseph var lige ved at falde. 

"Du rør hende ikke!" sagde Brandon hårdt til Joseph. Brandon vendte sig om og kiggede på mig, men Joseph prikkede Brandon på skulderen og tog ham i armen, så han vendte sig om. Så snart Brandon vendte sig om plantede Joseph en knytnæve i ansigtet på ham.

BrandonWhere stories live. Discover now