Overraskende nyhed....

2.4K 72 0
                                    

Vi havde allesammen været ude at gå hele dagen. De voksne havde lavet madpakker til os. Jeg var fuldstændig smadret. Jeg ville bare gerne hjem og sove. "Vi ses!" sagde Brandon og blinkede. Hans hytte lå før min.

Joseph havde ikke snakket til mig siden i morges. Vi havde det ellers så sjovt sammen i morges. Da jeg nåede min hytte, skyndte jeg mig at låse op og så smed jeg mig på sengen. Jeg måtte have været faldet i søvn, for jeg vågnede pludselig ved, at det bankede på døren. Jeg satte mig op i sengen og kiggede forvirret rundt. Lauren sov. Jeg kiggede hurtigt på uret. Klokken var ved at nærme sig 12. Det bankede på igen. Hurtigt kom jeg op og stå og listede hen til døren.

Da jeg åbnede døren stod Trinny der. "Kom!" hviskede hun. "De andre venter på os" Jeg kneb øjnene sammen. "Hvem??" spurgte jeg forvirret. "Kom nu bare" sagde hun og trak mig med ud. "Jeg skal lige have overtøj på!" sagde jeg og nåede lige at stoppe døren inden den lukkede i. Jeg skyndte mig ind og tog overtøj på. Inden jeg gik, kastede jeg et blik over på Lauren. Hun sov stadig.

"Hvor skal vi hen??" spurgte jeg. "Det får, du at se" sagde hun og smilede skævt. "Brandon sagde, du havde sagt ja" tilføjede hun.

Vi kom snart til skoven. Ingen af os havde sagt noget i noget tid. Jeg benyttede lejligheden til at spørge: "Ehm... Dig og Brandon...?" Hun fandt en cigaret frem. "Bare rolig der er ikke noget imellem os længere" sagde hun og rakte cigaretpakken hen imod mig. Jeg rystede på hovedet. "Brandon gjorde mig gravid sidste sommer..." sagde hun og tøvede. Hun kiggede over på mig for at se, hvordan jeg reagerede. "Altså jeg fik selfølgelig en abort!" skyndte hun sig at tilføje.

Jeg vidste slet ikke, hvordan jeg skulle reagere. Jeg var målløs. "Bare rolig..." sagde hun og puffede til mig. "Brandon og jeg er fortid."

BrandonWhere stories live. Discover now