En kedelig fest...

3.1K 100 3
                                    

Endelig nåede vi frem. Klokken var et kvarter over seks. "De står ved døren." sagde han. Jeg kiggede over mod døren, og så en mand og en kvinde stå i døråbningen. "Kom" sagde han, og tog min hånd. En bølge af varme blev sendt igennem min krop. Vi gik ind af en bagdør. Derinde stod der en kæmpe buffet, lyset var dæmpet og der var lidt musik i baggrunden. Sikke en velkomst fest tænkte jeg for mig selv. Jeg kiggede mig omkring, der stod grupper af mennesker spredt rundt omkring. Nogen få stod alene i hjørnerne. "Bliv her jeg henter noget at drikke" sagde Brandon og slap min hånd. Jeg nikkede og kiggede efter Lauren. Hun stod sammen med nogen andre piger, som det så ud som om, hun kendte i forvejen. "Vanessa" sagde Brandon, og kom gående imod mig med to glas i hånden. "Det bare sodavand" sagde  Brandon "Man må ikke drikke alkohol her" sagde han og lød som om det ærgede ham. Jeg tog en slurk og satte glasset ned på et bord ved siden af mig. Brandon satte også sit glas ned. Han blev ved med at kigge på mig. Han bed sig i læben og lagde hans hænder på mine hofter. Han kyssede mig og jeg kyssede igen. Mine hænder søgte op i hans hår, og han trak mig tættere på. Efter noget tid trak jeg mig. Han smilte og så mig i øjnene. Han gav mig et kys. "Jeg smutter lige på toilettet" sagde han, og gik over mod toilettet. Pludselig kom Lauren hen til mig "Hey vil du ikke med hjem til hytten?" spurgte hun. "Jo.... men jeg." jeg nåede ikke at sige mere, før hun afbrød mig. "Please?" sagde hun. "Okay" sagde jeg, og med det samme hev hun mig hen imod udgangen. Jeg kiggede søgende efter Brandon, men jeg kunne ikke se ham nogen steder.

BrandonWhere stories live. Discover now