SIR

133 7 0
                                    

Gelen kişi Topraktı . Bunun burda ne işi vardı? Bana anlamaz gözlerle bakıyordu. Haklıydı üstüm başım kandı

-Açelya.. Burak..?

-Toprak..

-Ne oluyor burada ?

-Asıl senin ne işin var burda ?

-Soruma cevap ver !

-Tamam herşeyi anlatıcam ama burda olmaz dedim.

Başını olumlu şekilde salladı. Ben ,cihan abi, burak, ve toprak evime gelmiştik, ben hemen yukarı çıkıp elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim . Aşağıya indiğimde baran da burdaydı...

Ben gelip toprak ve baranın karşısına oturdum . Ve söze başladım..

-Bakın beyler ben bir mafya kızıyım. Ben babamın yarım kaldığı işini yapıyorum , babam ve annem düşmanlarımız tarafından öldürüldü, ben ise babamın mesleğini devam ettiriyorum . Yani burakla devam ettiriyoruz . İsterseniz ortalığı bozalım bir mafya ile ortak olmanız doğru değil... Dedim ve sustum .

Baran ile Toprak birbirlerine bakıp baş saladılar.

Baran söze girdi

- Açelya seni anlıyoruz . Ortaklığı bozmicaz .

-Nasil yani bir mafyayla ortak olamanız çok tehlikeli.

Toprak söze başladı

-Sizi Deşifre etmicez merak etmeyin. Ama bir şey karşılığında.

-Ne istiyorsunuz ?

-Sizde bizi deşifre etmiceksiniz .

Ben , cihan abi ve Burak birbirimize anlamsız gözlerle bakarken Toprak söze girdi

-Bakın bizde mafyayız

-NE !

-Evet doğru duydunuz .

-İnanamıyorum ...

-Neden ? Diye sordu Toprak.

Başımı kaldırıp toprağa baktım tam cevap vereceken .

-Aslında senin mafya olman inanılacak gibi değil . Dedi Baran
Alaycı bir ses tonuyla, tabi gülmüştüm.

Cihan abi

-Anlaştığınıza göre bu iş tamamdır değil mi ? dedi.

-Evet Tamamdır Abi .

Baran Burak ve toprak ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüler. Kapıdan en son Toprak çıktı tam çıkıcaken , kolunu tutup geriye çektim . Bana şaşkın gözlerle bakarken kolunu bıraktım.

-Ne oldu Açelya ?

-Ne için geldin sen ?

-Arabada kolyeni düşürmüştün bende onu getirirken senin arabaya binip gittiğini gördüm , ve takip ettim . Dedi

-Anladım Teşekkür ederim de kolye nerde ?

Cebinden hemen kolyemi çıkartıp bana verdi . O kolye çok özeldi benim için annemin kolyesiydi o . Kolyeyi uzun süre elimde tutum ve gözümden bir damla yaş süzüldü. Toprak bana bakıp - iyi misin? Diye sordu ben ise gözyaşımı elimle silip, başımı evet anlamında salladım.

-Bu kolye annemin kolyesi benim için manevi değeri çok büyük.

Bir an toprağa sarıldım . Toprak bir an duraksadı , ellerini belimde hissettim. Ayrıldıktan sonra - İyi Geceler. Diyip gülümsedim . Toprakta iyi geceler diyip gitti.

AŞIK MAFYALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin