KAÇIRILMA

42 3 1
                                    

Keyifli okumalar. 🌹
.

Geçmiş zaman.

AÇELYA.

Sabah erkenden uyanır uyanmaz , telefonum çalmıştı.. Telefona baktığımda arayan ateşti. Büyük bir heyecanla telefonu açıp kulağıma götürdüm.

-Sevgilim !

-Günaydın mis kokulum .. söylediklerine tebessüm edip , -Günaydın... Dedim.

-Bir saate kadar hazır ol sana bir sürprizim var , şimdi kapatıyorum seni çok seviyorum.. -Bende seni çok seviyorum...
Yüzümdeki tebessüm ile yataktan çıkıp hazırlanmaya başladım.
Tabi merak edemeden de durmadım sürprizin ne olacağını.

Yaklaşık geçen 45 dakikanın sonunda hazır bir şekilde aşağıya indim. Acıktığımı hissedip mutfağa doğru yürüdüm. Mutfağa gelip , atıştırmalık bir şeyler çıkarıp yemeye başladım.
Doyduğumda ayaklanıp , son kez kendime çeki düzen verip evden çıktım. Bahçeden çıkıp , evin dış kapısını açıp dışarı çıktım.

Dışarı çıkmam ile arabaya yaslanmış , Ateş'i gördüm. Beni gördüğünde kocaman gülümseyerek kollarını açtı. Büyük bir heyecan ile koşup boynuna atladım. Kolları belimdeki yerini alırken , -Ne zamandan beridir buradasın sen ? Diye sordum.

-Bunun bir önemi yok bence. Deyip , ayrıldı. Yüzümü avuçlayıp devam etti. -Şimdi gelelim asıl konumuza. Yüzümdeki ellerini indirip , cebinden bir bandana çıkardı. Ben bandana anlamsız bir şekilde bakıp , -bandana ne için ? Gülümseyip , -süprizin bir parçası diyelim. Şimdi ben bunu senin gözlerine bağlıyacağım tamam mı ?

Ne kadar merak etsem de sürprizin bozulmaması için başımı olumlu anlamda salladım. Ateş arkama geçip , gözlerimi bağladı. Koluma girip arabaya binmeme yardımcı oldu. Kendisi de şoför koltuğuna geçip , arabayı çalıştırıp gaza bastı.

Arabada ki sessizliği bozan , -Ateş çok merak ediyorum. Diyen ben oldum. -Merak etme güzelim çok az kaldı. Sabret biraz. Gördü mü bilmiyorum ama , baş salayıp tekrar önüme döndüm.
Annem ve babamdan sonra , hayatım alt üst olmuştu.. Bir daha asla ve asla mutlu olacağımı düşünmüyordum ta ki Ateş önüme çıkana dek. Tüm kanayan yaralarıma merhem oldu.

Ben Ateş ile iyileştim. Ve ateş ile hayatta küstüm...

İnsan aşık olunca gözü hiç bir şeyi görmez.. Aşktan gözü kör olur..
Karşıdaki ne yaparsa yapsın sırf sevdiğin için bir şey diyemezsin..
Siz siz olun , bu dünyada sizi mutlu etmeyen insanlardan uzak durun.

Yaklaşık on dakika sonra araba durmuş , ve Ateş arabadan inmişti. Benim kapımı açıp , inmeme yardım etti. Arabadan inip , ateşin koluna girdim. -Geldik mi ! Diye sordum heyecanla. Ateş sesli bir şekilde gülüp , -Hıhı geldik. Dedi. Heyecandan kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

Ateş nazikçe kolumdan çıkıp , arkama geçip gözümdeki bandanayı çıkardı. Gözlerimi ağır ağır açtığımda , tam karşımda duran evin güzelliği ile ateşe döndüm. -Neresi burası ? Diye sorduğumda tebbesüm edip , -Aşk yuvamız... Kocaman gülümseyerek , -Ne ! Dedim sevinçle.

-Yakında çocuklarımız ile yasayacağımız ev güzelim.. Duyduğum söz karşısında eriyip bittim... - Yaaa Ateeşş ..Deyip boynuna atladım..

Şimdiki Zaman.

Gözlerimi açtığımda , hiç yabancı gelmeyen bir odadaydım. Yavaş yavaş ayılıp , yatakta doğruldum. Nerde olduğumu anlamak için etrafı süzdüm. Bir dakika bu ev.. Ama benim burada ne işim vardı ? Hemen yataktan kalkıp kapıya doğru koşar adımlarla yürüdüm. Umarım kapı kilitli değildir derken , elimi atığım kapı kolunu indirip kapıyı açtım. Derin bir nefes alıp , -oh çok şükür kilitli değil.

AŞIK MAFYALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin