Bazen öyle zamanlar yaşanır , tam sevinecekken felaket çıkıverir bir yerden . Tam güneşe kavuşacaken kara bulutlar kaplar göğü. Yağmur beklerken çöle döner sulak vadiler ...
Beyza bana hemen gelip sıkıca sarıldı. Tabi yaramın farkında olmadan hızlıca ağzımdan "ah " kelimesi çıktı . Beyza ban telaşlı gözlerle bakıp " İyi misin " diye sordu. - İyiyim merak etme. Herkese sarıldıktan sonra toprakla yürüyüşe çıktık. Öylece susmuştuk konuşmuyorduk . - Toprak bana biraz ailenden bahsede bilir misin ? -Bahsedilecek bir şey yok. -Peki diyebildim . Toprak kırıldığımı anlamıştı. -Anlatmaya değmezler . - Sen öyle diyorsan öyledir. Biraz yürüyüş yaptıktan sonra geri hastaneye döndük . Yorulmuştum toprak beni yatağa bırakıp , yanağıma bir buse kondurup geri çekildi.
Ben derin bir iç çekerek toprağa döndüm. -Senin yüzünden bir gece daha burda kalıcam yaa . -Güzelim senin için ama . -Biliyorum ama ben hastaneleri hiç sevmem. Beni götürür müsün eve lüüttfeenn . Toprak bu halime gülüp. -Emin misin Açelya ?
-Eminim sıkıldım bunaldım burada . -Tamam sen bekle ben doktorla konuşup geleyim. Ben başımı olumlu anlamda salladım.10 dakika sonra ~~~
Toprak gelmişti ve çıkabileceğimi söylemişti. Ben bir hışımla kalkıp toprağa sarılacaken karnıma saplanan acıyla dizlerimin üstüne düştüm. Toprak hemen beni kucağına alıp , - iyi misin ?
-iyiyim ani hareketler yapmalıyım galiba. Dedim . Toprak beni kollarıyla daha sıkı sararken ben de kollarımı boynuna dolayıp, başımı göğsüne koydum . Toprağın odunsu kokusu o kadar rahatlatıyor ki beni sanki onun kokusunu içime çeksem herşey geçicekmiş gibi . Hastaneden çıkıp arabaya doğru götürdü beni toprak. Kapıyı açıp beni dikkatli bir şekilde koltuğa bıraktı. Emniyet kemerimi takıp yanağıma bir öpücük kondurup, şoför koltuğuna geçti.Ben yol boyu Toprağı izliyordum . Toprak bana bakıp. - Çok yakışıklı olduğumun bende farkındayım. - şey ben öyle dalmışım. Diyip önüme döndüm. Yanaklarımın kızardığı hissediyordum. Yola döndüğümde benim evime gitmediğimizi farkettim. -Toprak nereye gidiyoruz ? -Seni bir kaç gün ben misafir edicem . -Niye ki ben bakabilirim hem kendime . -Biliyorum güzelim ama sen benim yüzümden vuruldun , o yüzden sana ben bakıcam iyileşene kadar . -Peki tamam öyle olsun bakalım.
Toprağın evine gelmiştik dış görünüşünün benim evimden farkı yoktu. İçeri girdiğimizde hemen salona geçip oturdum. -Off Çok yoruldum . - Doktorla konuştum fazla ayakta durmamalısın ve fazla yürümemelisin . -Tamam . -Yorgun musun ? -Çok yorgunum uykum var benim biraz dinlenmem gerekiyor galiba .
Toprak beni kucağına alıp odasına götürüp yatağa yatırdı. -Sen biraz uyu benim aşağıda işlerim var güzelim. Başımı olumlu bir şekilde saladım. Toprak üzerimi örtüp saçlarıma öpücük kondurup gitti . Yatak tamamen toprak kokuyordu. O kadar huzurlu hissetim ki mükemmel bir uyku çekicektim.Gözlerimi karnıma saplanan acı ile açtım. Geçer diye bekledim ama git gide daha da artıyordu. Yataktan kalkıp aşağı inmeye karar verdim , acıdan yürüyemüyordum etrafa baktım ama Toprak yoktu . Mutfağa girip su içtim tam çıkacağım sırada gözüm karardı gerisi karanlık..
Toprak
Açelyayı eve getirdikten sonra bora şerefsizini bulmak için baran ve Burakla buluştum . Bulmuşlardı hemen olduğu eve baskın yaptık ama şerefsiz kaçtı bir dahaki sefere kaçamayacaktı . Eve gitmeyi düşündüm. Arabama binip evin yolunu tutum. Eve varmıştım, dışardaki korumalara -Açelya dışarı çıktı mı ? -Hayır efendim . Bu kadar saat uyuması imkansız. Hemen içeri girdim tam yukarıya çıkıcaken mutfakta yere yığılan Açelyayı gördüm. Hemen yanına gidip kucaklayıp hastaneye götürdüm.
Açelya
Gözümü açtığımda hastanedeydim. Kolumda serum vardı. İçeri biri girdi . -Geçmiş olsun Açelya Hanım. -Sağolun doktor bey.
-Durumunuz iyi sadece anı hareketler yapmamanız gerekiyor.
-Tamam Doktor bey. Doktor çıktıktan bir kaç dakika sonra içeriye Toprak girdi çok telaşlıydı hemen gelip elimi öptü. -İyi misin güzelim. -İyiyim dedim tebessüm ederek. -Seni yanlız bırakmamalıydım hepsi benim suçum. -Hayır benim yüzümden oldu ani hareketler yaptığım için. -Seni yanlız bırakmicam bidaha
-Toprak lütfen çıkalım burdan . -Tamam güzelim. Yarım saat sonra eve gelmiştik toprak bana çok dikkat ederek dokunuyordu. Bu hareketi çok hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK MAFYALAR
أدب المراهقين" Sana beni bırakma demiştim... Sen beni karanlıkta bıraktın , karanlıktan nefret ettiğimi bile bile.." Açelya Akça...