Bazen sadece yorgun oluyor insan ;
ne küs , ne yanlız , ne de aşık..Cemal Süreya
İçeri geçip birer kahve içtik. Ben buğrayı odama getirip buse ' den
Meyve suyu istedim Buğra için. Kapı çaldı ve içeriye buse girdi.
-Efendim küçük bey için istediğiniz meyve suyunu getirdim.-Sağol Buse. -Ya teyze ben kaç kere söylicem ben küçük değilim. Dedi sitem ederek. -Tamam teyzecim haklısın sen küçük değilsin . Dedim kıkırdayarak ....
Herkes gitmişti odada ben toprak ve buğra kalmıştık. Toprak buğra ile oynuyor du ben ise bir kaç dosya inceliyordum .
-Teyzecim.. -Efendim birtanem. -Şey benn çoook sıkıldım , beni parka götürür müsün lütfeenn. -Buğra teyzecim seni parka götüremem ama beyza ablana bırakabilirim . -Yaşasın hadi gidelim. Ben ve Toprak buğraya gülerken telefonumu alıp barışı aradım. -Efendim açelya ? -Barış ben buğrayı Beyzaya bırakıcam Beyza ablasını özlemiş . -Tamam açelya. -Görüşürüz. -Görüşürüz..Ben toprak, ve Buğra toprağın arabasına binip Beyzanın evine doğru Yola çıktık . Ben önde Buğra arkada toprak ise şoför koltuğunda idi . -Teyze . Bakışlarımı camdan çevirip buğraya çevirdim. -Efendim birtanem. -Sende kalıcaksın değil mi. -Ben kalamicam teyzecim ama akşam belki gelirim. -Off ama ne güzel ben , sen , beyza ablam ve burak amcam saklambaç oynayacaktık.
Küçük bir kahkaha atarak buğraya döndüm. Yanaklarını öpüp kokusunu içime çektim. -Söz akşam gelicem. -Tamam teyzecim.Öyle böyle sohbet ederken beyzaya gelmiştik. Arabadan inip kapıyı çaldım. Buğra heyecanla bekliyordu. Kapı açıldığında Buğra beyzanın kucağına atladı. -Yaaa kim gelmiş dedi buğraya sarılarak. -Benn geldiimm . -Hoş Geldin birtanem.
Beyza buğradan ayrılıp bana sarıldı. -Hoş Geldin . -Hoş Bulduk.
Toprağa bakarak aynı şekilde. -Hoş Geldin Toprak. Toprak başını sallamakla yetindi. Buğranın önüne diz çöküp burnunu öptüm.
-Ben gelene kadar Beyza ablanı üzmek yok tamam mı birtanem. -Tamam teyze . Sıkıca sarılıp saçlarıma öpücük kondurdu .
Buğra toprağa bakıp -Görüşürüz toprak abi . Dedi tebessüm ederek. -Görüşürüz aslan parçası.Toprak ile arabaya binip yola çıktık. - Şirkete mi döneceksin tekrar . Diye sordu bana bakmadan . Derin bir iç çekip toprağa döndüm. Ondan bir şey saklayamazdım , o notu söylemeliyim
Ateşle olan geçmişimi , intikamımı alıp sonsuzluğa gideceğimi.
Bir kaç saniye toprağa bakıp önüme döndüm. -Açelya ne oldu ?
-İlk önce eve gidelim. Dedim Toprak başını olumlu anlamda, salladı . -Her neyse ağzındaki bakla geç olmadan bana söyle açelya. Nerden anlamıştı. Ağırca yutkundum birşey demeyip bakışlarımı yola sabitledim.Evin önüne geldiğimde toprak arabayı durdurmuştu . O kadar dalmışım ki eve geldiğimizi bile anlayamamıştım . Toprağın koluma dokunmasıyla hızlıca toprağa döndüm. -Geldik. Bakışlarımı cama çevirdiğimde gelmiştik. Derin bir iç çekip kemerimi açtım. Arabadan inip içeriye geçtik. -Ben üstümü değiştirip geliyorum. Toprak başıyla onayladı. Merdivenlerden ağır bir şekilde çıkıp odama çıktım. Üzerime siyah bir sweet altıma ise siyah eşofman giyip makyajımı sildim. Saçlarımı dağınık topuz yapıp aşağıya indim. Toprak telefon görüşmesi yapıyordu.
-Bilmiyorum baran . Ama öğrenicem. -Tamam kardeşim görüşürüz. Telefonu kapatıp arkasını döndü.
Bana aşkla bakan adamı gerçekten bırakıp gidecek miyim. Bana kendinden bile daha fazla güvenen adamı bırakacak mıyım . Bana bakınca parlayan gözleri kendi gözlerimden mahrum mu bırakacaktım. . Onu aşksız , sevgisiz , bensiz mi bırakacaktım ..
Toprak bana yaklaşıp gözlerini gözlerime sabitledi. -Açelya iyi misin ? Bir şey diyemedim. Ağır hareketlerle toprağa sarıldım.
Ona sarılınca her şey geçiyor. O benim yıllardır durmadan kanayan yaralarımın tek ilacı... Elleri anında belimi buldu -İyi değilsin açelya. Diyip saçıma küçük bir öpücük kondurdu .
Ayrıldığımızda elleri hala belimde idi . Ellerim ile yüzünü avuçlarımın içine aldım. -Benim sana ihtiyacım var Toprak. Dedim masum bir ses tonu ile. Toprak avuç içimi öpüp gözlerini gözlerime sabitleyip bir eli ile çenemeden hafifçe tutup başımı kaldırdı. Bir eli hala belimde idi. -Ben her zaman senin yanındayım açelya. Seni asla yanlız bırakmicam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK MAFYALAR
Ficção Adolescente" Sana beni bırakma demiştim... Sen beni karanlıkta bıraktın , karanlıktan nefret ettiğimi bile bile.." Açelya Akça...