KALP SANCISI

46 3 1
                                    

Ayça sinirden kudurmuş bir şekilde. -Ne oluyor burada ? Diye sordu yüksek sesle . Yüksek sesle konuştuğu için Toprak kaşlarını çattıp yatakta oturur pozisyona geldi. Sesin geldiği yöne baktığında o da karşısında ayçayı beklemiyor gibi şaşırdı.

-Ayça senin ne işin var burada ? Diye sordu Toprak afallamış bir şekilde.

Ayça bana yiyecekmiş gibi bakıp Toprağa döndü. -Ne önemi var Toprak ? Siz benim sorduğum soruya cevap verin !
Kendini ne sanıyordu ki bu kız. Daha fazla dayanamayarak. -Bişi olduğu yok . Hem sen neden bu kadar şaşırdın ? Diye sordum.
Ayça söylediklerime sinirden belli olduğu bir kahkaha atıp. -Dalga mı geçiyorsunuz benimle ?! Dedim yine yüksek sesle. Ben tam konuşacaken Toprak. -Ne diyorsun sen Ayça Sevgilim ile uyuyamaz mıyız ? Dedi.

Ayça bir duraksayıp Toprağın söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu. Şok olmuş bir şekilde. -Sevgilim mi ? Dedi soracasına.
Toprak bıkkın bir nefes alıp verdi. -Evet sevgilim. Dedi.
Ayça başını iki yana sallayıp. -Hayır Toprak , böyle bir şey olamaz. Sen beni seviyordun , b-biz çok mutlu olacaktık. Hatırla.

Ben söyledikleri ile anında Toprağa döndüm. Asla inanmıyordum bu kızın dediklerine. Toprak bana dönüp. -Yok öyle bir şey. Deyip ayçaya döndü. -Ayça daha fazla saçmalamadan git buradan. Ben seni hep arkadaşım olarak gördüm. Arkadaştan öte olmadın hiç bir zaman benim için.

Ayça duydukları karşısında yutkunup. -Onda olup'ta bende olmayan şey ne ? Diye sordu bana bakarak. Toprak bir bana bir ayçaya bakıp. -Kendini onunla kıyaslama bile . O kıyaslanacak biri değil. Dedi sert sesi ile. Ayça akan göz yaşlarını silip. -Hepsi senin yüzünden. Sen olamasaydın biz çok mutlu olacaktık. Dedi bana işaret parmağını sallayarak. Söyledikleri şey ile midem bulandı.
-Ayça defol git buradan birdaha da karşımıza çıkma !

Ayça son kez Toprağa bakıp odadan çıkıp , kapıyı sert bir şekilde çarpıp gitti. Ben hala yaşadığım olayın şokundaydım. Toprak alnını sıvazlayıp bana döndü. Ellerimi tutup. -İnanmadın değil mi ? Diye sordu. Ben bir toprağa bir ellerimize baktım. Başımı sallayıp. -İnanmadım. Dedim tebbesüm ederek. Gözlerini kapatıp açıp ellerimi öptü.

-Ayça lisedeyken benden hoşlanıyordu , ama ben onu arkadaş olarak görüyordum. Bir süre böyle devam etti , benden karşılık almayınca vazgeçtiğini düşünüyordum ama öyle değilmiş..

-Açıklama yapmak zorunda değilsin Toprak ben sana inanıyorum. Dedim. Derin bir nefes alıp. -Ben seni hak edicek ne yaptım. Deyip alnımdan öptü. Tebessüm edip , göğüse yaslandım. Elleri ile saçlarımı okşayıp , -Kokun çok güzel. Dedi boynuma küçük bir buse bırakıp.

Telefonuma gelen mesaj sesi ile ikimizin de bakışları telefona döndü. istemesem de topraktan ayrılıp , telefona uzandım. Mesaj burak'tan gelmişti. " Önemli bir toplantı var hemen gelmen lazım ."
Telefonu bırakıp , toprağa döndüm. -Benim hemen gitmem gerekiyor. Dedim. Kaşlarını çattıp , -Ne oldu ? Diye sordu.

-Acil bir toplantı varmış. Toprak oflayıp , -Ama ben sana doymadım ki . Dedi. Gülümseyip. -Akşam doyarsın belki. Dedim.
-Ben sana hiç bir zaman doymayacağım. Deyip dudağıma yapıştı.

∞∞∞∞∞∞∞∞

Toprak beni şirkete bırakıp , bir işi olduğunu söyleyip gitmişti. Hızlı adımlarla şirkete girip asansöre bindim. Toplantı odasının olduğu katt'a asansörden inip , toplantı odasına adımladım. Kapıya bir kaç adım kalmıştı ki Buse , elindeki dosyalar ile bana doğru koşarak geliyordu. Tam önümde durup , nefes nefese kalmış bir şekilde konuştu. -Açelya Hanım hoşgeldiniz. Bu dosyalar toplantı için lazım olacak. Baş salayıp buse ile birlikte toplantı odasına girdik.

AŞIK MAFYALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin