Şu iğrenç hayatta son vermek istiyorum . Yeter artık .. yoruldum. Yoruldum ya yoruldum nefes alamıyorum , uyuyamıyorum savaşmak istemiyorum güçlü kız rolü yapmak istemiyorum içim içimi yesin istemiyorum. Dokunsalar ağlıyacağım bir ömür boyu . Ve dokunsalar hüznüme , döküleceğim parça parça bir ana değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın ; oysa ben iyiyim görünürde.!
Bıktım tükendim kahretsin ki tükendim.Sabah kalkıp duş alıp, banyodan çıktım . Saçlarımı kurutup , giyinmeye başladım. Hafif bir makyaj yapıp, parfüm sıkıp, çantamı alıp çıktım. Kahvaltıya oturdum. Aklıma sürekli toprağın , o kadına sarılıp kokusunu nasıl içine çektiği geliyordu .
- Açelya kızım iyi misin?
-İyiyim sema teyze.
- Yüzün pek bir solgun gözüküyor.
- Biraz üşütmüşüm galiba .
- Tamam kızım.
Kahvaltımı yapıp evden çıktım. Artık intikamımı almanın vakti geldi . Bu işin içinde kimin parmağı varsa bulup , gebreticem. Telefonu alıp cihan abiyi aradım .
-Alo Abi
- Efendim Açelyacım.
- Abi hemen buluşmamız lazım.
- Tamam depoda görüşürüz.
Burağı da arayıp depoya gelmesi için uyardım. On beş dakika sonra depoya vardım. Cihan abiyi ve burağı beklemeye başladım .
Sonunda geldiler.
-Açelya ne oldu , niye apar topar çağırdın bizi .-Herşeyi anlatıcam . Artık intikamımı almanın zamanı geldi. Ben daha fazla beklemek istemiyorum .
-Haklısın Açel ama emin misin ? Dedi Burak.
-Eminim Burak .
-Peki nasıl bulucaz?
-Düşünücem abi . İlk olarak bir ipucu bulmamız lazım . Biraz düşündükten sonra aklıma bişi geldi. - Abi annemin ve babamın ... Yutkunarak. - öldükleri yerde kamera kayıtları vardır elbet. Ama tam beli değil biz yinede öğrenmeden umutlanmayalım .
- Haklısın Açelya . Dedi Burak.
-Abi sen bi araştırsan olur mu?
-Tabiki araştırırım abim benim .
Cihan abi ayağa kalkıp gideceği sırada kolundan tutup durmasını sağladım.
-İyiki varsın Cihan Abi. Diyip sarılmıştım . -Sen olmasan ben naparım . Gözlerim dolmuştu. Cihan abi bunu farketmiş olacak ki benden ayrılıp. -Tamam abicim ağlatacaksın bak bizi . Gülmüştüm. -Ben gideyim derhal bu işi halledeyim sana haber veririm . -Tamam abi. Cihan abi gitmişti burakla kalmıştık.
-Burak .
-Efendim Fıstığım.
-Ateş...
-Evet ateş.
-Pişman olduğunu söyledi bana . Beni hala sevdiğini söyledi.
-İnandın mı ?
-Asla , asla inanmadım.
-Açelya ?
-Efendim.
-Sen hala aş-
-Sakın Burak bu sözünü tamamlama. Aşık falan değilim o şerefsize .
-Emin misin ?
-Eminim !
-Sen öyle diyorsan öyledir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK MAFYALAR
Teen Fiction" Sana beni bırakma demiştim... Sen beni karanlıkta bıraktın , karanlıktan nefret ettiğimi bile bile.." Açelya Akça...