Bütün mutluluklar birbirine benzer fakat mutsuzluğun kendine has bir hikayesi vardır.
Anna karenina...
Evime gelmiştik. Arabadan inip bizi kapıda bekleyen cihan abiye koşup sarıldım. Çok özlemiştim evimi cihan abiyi, sema teyzeyi hata korumalarımı bile özlemiştim. - Kimler gelmiş. Özletin kendini abim ya . -Ben de nasıl özledim bir bilsen abim. Cihan abiden ayrılıp hemen kapıyı çaldım.
Kapıyı sema teyze açmıştı , hemen boynuna atlayıp -Ben geldimm. -Benim mis kokulum mu gelmiş hoş gelmiş. -Hoş Buldum sema teyze. Cihan abi ve Toprak bu halimize gülerken kapıdaki bir kaç koruma -Hoş Geldiniz Açelya Hanım. -Hoş buldum beyler. Toprağa dönüp -İçeri geçsene. -Benim gitmem lazım bir kaç görüşmem var akşama belki uğrarım. Tabiki nazlı cadısıyla buluşacaktı ben daha fazla uzatmadan konuyu kapatım . -Görüşürüz . -Görüşürüz.
Toprak gitikten sonra eve girdik cihan abi ile . Koltuğa geçip sema teyzeden kahve istedik. Bir an önce kamera kayıtlarını izlemek istiyordum. Cihan abiye bakıp. - Abi kamer- -Şimdi olmaz Açelya buna hazır değilsin daha . Cihan abi haklıydı buna hazır değildim.
-Haklısın abi . Sema teyze kahvelerimizi getirmişti. -Abi şirket ne durumda bir aksilik yoktur umarım. - Merak etme Burak ile çok iyi ilgilendik senin yokluğunda. -Ne kadar teşekkür etsem azdır İyi ki varsınız. -Ne demek Açelya . Cihan abi gitikten sonra ben yukarı çıkıp yatağıma uzandım düşünmeye başladım. Acaba annemin ve babamın katili kim ya da kimler di . Ben bu düşünceyle uyuya kalmışım birinin bana seslenmesiyle uyandım .
-Açelya kızım hadi uyan yemek Vakti.
-Tamam sema teyze.
Sema teyze odadan çıkıp gitmişti ben de elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim . Sema teyze ile beraber masaya geçip yemeğimizi yedik. O kadar çok özlemiştim ki sema teyze ile yemek yemeyi. Yemek yiyip odama çıktım. Sema teyze gideceği için sıkılıyordum . Evet , evet Açelya Akça ilk defa tek başına olduğu için sıkılıyordu. Ben telefonu alıp burağı aradım. -Alo Burak . -Efendim Fıstığım. -Nasılsın . -İyiyim Fıstığım sen nasılsın. -Ben de iyiyim. Ya ben evde çok sıkılıyorum birşeyler mi yapsak ? -Hmm olur ben Beyza ya sorayım. -Tamam. Diyip telefonu kapattı .
Kafamı dağıtmak istiyordum o yüzden bara gitmek en iyisi. Bir kaç dakika sonra Burak aradı. -Açelya beyzayla konuştum. Biraz halsizmiş o gelemiyecek bizimle . -Ya sen onu yanlız bırakma sonra bişi falan olur Allah korusun. -Haklısın ama sen . -Burak beni düşünme sen beyzayla ilgilen . -Peki Fıstığım eve geç gelme içkiyi de fazla kaçırma sakın. Burak benim nereye gideceğimi benden daha iyi biliyordur her zaman . -Tamam burak görüşürüz. -Görüşürüz Fıstığım. Telefonu kapatıp yukarıya üstümü giyinmeye çıktım.
Üzerime siyah askılı crop , altıma ise siyah deri şortumu giydim. Üstüme ise siyah deri ceketimi alıp çıktım. Arabama binip favori barıma gitim. Barın içene girdiğimde iğrenç bir manzara ile karşılaştım. Bir kadın bir adamın kucağında sadece sütyen ile öylece öpüşüyorlardı. Bunun gibi bir çok manzara vardı. Ben takmayıp barmenin yanına geçtim. Buraya sürekli geldiğim için artık tanımıyordum. -Oo hoşgeldin Açelya. -Hoş buldum cenk . -Ne istersin. -Bana hafif bir şeyler ver cenk . -Hemen . Cenk hemen istediğim hafif içkiyi bana uzattı tek dikişte içtim. Sarhoş olmak istemiyordum o yüzden hafif bir şey tercih ettim . Bir kaç kadeh içtikten sonra etrafımı izlemeye başladım. Gözüm bir masaya takıldı. Masada baran ve tuğçe vardı. Ben kalkıp yanlarına doğru yürüdüm .
Birinin kolumdan tutmasıyla durdum . Baktığımda esmer uzun boylu , siyah gözlü, ve kaslı bir adam kolumu tutuyordu . -Ne var ? -Biraz eğlenmek ister misin güzellik. -seninle uğraşamicam bırak kolumu. Diyip kolumu çektim . Tam gideceğim sırada tekrar kolumu tutu . -Hadi ama bak sadece bir gecelik. Merak ediyorum o Güzel vücudunu. O an beynime kan sıçradı. Gözüm döndü. Hemen kolumu çekip sert bir yumruk yapıştırdım yüzüne . Ardından üstüne çıkıp ard arda yumruklar atıyordum yüzüne . Herkes beni izliyordu hemen kalkıp karnına son bir tekme atım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK MAFYALAR
Ficção Adolescente" Sana beni bırakma demiştim... Sen beni karanlıkta bıraktın , karanlıktan nefret ettiğimi bile bile.." Açelya Akça...